زنده به گور شدن ۳ آتش نشان

تمامی مأموران آتش‌نشانی و پلیس با بیل و دست به جان خاک افتادند تا شاید بتوانند آن‌ها را نجات دهند اما …

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایران، سه آتش‌نشان چینی که سعی در نجات یک کارگر ساختمانی را داشتند، زنده به‌گور شدند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، تیم آتش‌نشانان استان «هوبئی» چین سعی داشتند کارگری که هنگام کار زیر خاک دفن شده بود را بیرون بکشند ناگهان با فرو ریختن خاک روی سرشان غافلگیر شده و سه نفر از آتش‌نشانان به همراه کارگر ساختمانی کشته شدند.

 

«زوجینبو» کارگر 46 ساله ساختمانی هنگام حفاری ساختمان‌سازی دچار سانحه شده است. آتش‌‌نشانان می‌گویند برای خروج این کارگر حدود چهار ساعت تلاش کرده اما در این حادثه سه تن از دوستان خود را نیز از دست داده‌اند.

 

قربانیان این حادثه «سان ینگ» 20 ساله، «وان جین گیان» 26 ساله و «سان یومنگ» 20 ساله بوده‌اند. رئیس آتش‌نشانان می‌گوید: با تلاش 200 آتش‌نشان مأمور پلیس ما نتوانستیم به هم‌قطاران خود کمک کنیم و آن‌ها را زنده از خاک ریخته شده بر سرشان خارج کنیم. آن‌ها در مقابل چشمان ما زنده‌ به‌گور شدند،

 

همه چیز به سرعت اتفاق افتاد. بلدوزرها مشغول حفاری برای ساخت و ساز بوده‌اند که خاک سست روی سر کارگر ریخته و آن‌ها با آتش‌نشانی تماس گرفتند. مأموران ما بلافاصله وارد عمل شده و هدفشان خروج کارگر ساختمانی بود اما میزان خاک سست موجود بسیار زیاد بوده و زیر پاهای مأموران آتش‌نشانی را خالی کرده و از اطراف روی سرشان ریخته است.

 

تمامی مأموران آتش‌نشانی و پلیس با بیل و دست به جان خاک افتادند تا شاید بتوانند آن‌ها را نجات دهند اما موفق نشدند و هر چهار نفر زیر خروارها خاک دفن شدند. هویت کارگر فقیر ساختمانی تاکنون شناسایی نشده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

54  ⁄    =  6