بانک‌ها از خرید شارژ تلفن همراه هم کارمزد می‌گیرند

پس از آغاز دریافت کارمزد از مانده گیری بر روی تمامی درگاه های بانکی و پرداخت، در آینده نزدیک خرید شارژ تلفن های همراه نیز مشمول کارمزد شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،همزمان با اجرای دریافت کارمزد 1206 ریالی برای مانده گیری اخباری نیز مبنی دریافت کارمزد بابت خرید شارژ تلفن همراه از درگاه تمامی بانک‌ها منتشر شد.
یک منبع آگاه در گفتگو با پول پرس اعلام کرد: از 10 تیرماه سال جاری خرید شارژ تلفن همراه از درگاه تمامی بانک‌ها مشمول کارمزد 2000 ریالی خواهدبود.

بر اساس اعلام بانک مرکزی آمار تراکنش‌های ثبت شده در مرکز شاپرک در سه ماهه پایانی سال گذشته 1٫673٫571٫982 تراکنش بوده که مانده‌گیری و خرید شارژ بخش قابل توجهی از آنرا به خود اختصاص داده‌است.

بنابراین براساس مصوبه جلسه پولی و بانکی در اسفندماه سال گذشته مقرر شد از 20 خرداد سال جاری به منظور کاهش ترافیک غیر ضروری کارمزد خدمت مانده‌گیری از مشتری اخذ شود.

این منبع آگاه همچنین به خبرنگار ما اظهار کرد: از اول شهریورماه نیز برای خرید ازPOS یا درگاه‌ها 1 درصد مبلغ خرید تا سقف2000 ریال کارمزد دریافت می‌شود.
این منبع آگاه گفت: با وجودی که انتظار می‌رود سودآوری شرکت‌های پرداخت با اجرای طرح دریافت کارمزد بالا رود، اما تراکنش‌های بانکی قطعا کاهش خواهد یافت .

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. مجید می گوید

    این کار درست نیست .
    همین الان 8 درصد مالیات بر ارزش افزوده کسر می کنند کارمزد خرید هم بگیرند تهش چیزی نمی ماند !
    نرخ مکالمه هم که افزایش یافته و احتمالا بیشتر هم خواهد شد .
    بابا به مردم رحم کنید .

ارسال یک پاسخ

  −  4  =  4