استقلال با بازیکن ۷ میلیاردی، ۲.۵ میلیارد بست

پرده اول؛ قرارداد استقلال با حنیف عمران زاده

استقلال

همان طور که مشاهده می کنید قیمت این بازیکن حدود 800 هزار یورو درج شده است. یعنی چیزی در حدود 7 میلیارد تومان برای 2 فصل.


پرده سوم؛ وعده های افشارزاده!

اکنون باید سوالی را مقابل بهرام افشارزاده قرار داد: آیا به راستی این همان وعده‌ای بود که آقای مدیر در ابتدای روزهای فعالیتش داده بود؟ افشارزاده‌ای که گفته بود این فصل به بازیکنان پول‌های میلیاردی نمی‌دهیم!

از همان روزها هم کاملا هویدا بود که مدیرعامل باشگاه استقلال هرگز قادر به عملی کردن این هدف نیست و باید برای حفظ بازیکنانی در حد و اندازه عمران‌زاده پول‌های اینچنینی هزینه کند. در واقع نه تنها از هزینه‌ها کاسته نشده بلکه استقلال ناچار است برای حفظ بازیکنان بزرگش میلیارد، میلیارد هزینه کند.

تازه ‌این اول راه است و باشگاه استقلال قدم‌های نخست را در فصل نقل و انتقالات برمی‌دارد. فردا که این باشگاه بخواهد احیانا با بختیار رحمانی وارد مذاکره شود باید پول بیشتری را هم هزینه کند.

تمدید قرارداد ملی‌پوشان هم کم هزینه روی دست باشگاه استقلال نخواهد گذاشت و احتمالا افشارزاده همانطور که خودش وعده‌اش را هم داده بود باید سراغ اسپانسرهای جدید برود و پول تیمداری استقلال را از منابع جدیدتری تامین کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −    =  42