با ارزش‌ترین باشگاه های فوتبال جهان

شریه فوربس هر ساله با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف با ارزش ترین باشگاه های فوتبال جهان را با توجه به دارایی های خالص هر باشگاه معرفی می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از بازار خبر فوتبال؛ محبوب ترین ورزش دنیا؛ چه در داخل زمین و چه در خارج زمین یک تجارت بزرگ است.

مساله تجارت زمانی خود را بهتر نشان می دهد که متوجه می شوید که در حال حاضر 5 باشگاه مطرح فوتبال در دنیا بیش از 1 میلیارد دلار ارزش دارند. در ابتدای لیست با ارزش ترین باشگاه های فوتبال دنیا اسامی معذوفی وجود دارد اما تغییرات ایجاد شده در رتبه بندی این باشگاه ها ممکن است برخی فوتبال دوستان را متعجب کند.

نشریه فوربس هر سال لیست با ارزش ترین باشگاه های فوتبال جهان را اعلام می کند. برای تنظیم این لیست، فوربس فاکتورهای زیادی را در نظر می گیرد که برخی از آنها عبارتند از: ارزش خالص باشگاه (دارایی ها منهای بدهی ها)، ارزش استادیوم خانگی، درآمدهای جاری مانند خرید و فروش بازیکن، قرارداد با شرکت های تبلیغاتی و غیره.

در ادامه این مطلب به لیست با ارزش ترین باشگاه های فوتبال که توسط نشریه فوربس اعلام شده می پردازیم.

1. رئال مادرید

ارزش کنونی: 3.44 میلیارد دلار

درآمد در سال 2013: 675 میلیون دلار

رئال مادرید امسال نیز برای چهرمین بار به صورت متوالی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید. این باشگاه با 3.44 میلیارد دلار دارایی نه تنها با ارزش ترین باشگاه فوتبال جهان است بلکه با ارزش ترین تیم ورزشی جهان نیز محسوب می شود.
 

با

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

69  −    =  68