پرهزینه ترین انیمیشن های تاریخ سینما

وقتی عبارت پرهزینه ترین فیلم های ساخته شده در تاریخ به گوشمان می خورد، شاید بلافاصله فیلم هایی مانند کینگ کونگ ، آواتار یا تایتانیک به ذهنمان خطور کنند. درست است که این فیلم ها بسیار پرهزینه بودند، ولی در واقع فیلم های انیمیشن نیز از لحاظ هزینه ها و بودجه اولیه گزاف چیزی کم از این فیلم های سینمایی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از برترین ها وقتی عبارت پرهزینه ترین فیلم های ساخته شده در تاریخ به گوشمان می خورد، شاید بلافاصله فیلم هایی مانند کینگ کونگ (243 میلیون دلار هزینه)، آواتار (254 میلیون دلار هزینه) یا تایتانیک (286 میلیون دلار هزینه) به ذهنمان خطور کنند. درست است که این فیلم ها بسیار پرهزینه بودند، ولی در واقع فیلم های انیمیشن نیز از لحاظ هزینه ها و بودجه اولیه گزاف چیزی کم از این فیلم های سینمایی ندارند.
 

فیلم های انیمیشن بخاطر هزینه های استودیویی (برق، تسهیلات تولیدی و غیره)، فشردگی کارها (بر عکس فیلم های واقعی که یک بازیگر یک نقش را بازی می کند ولی در انیمیشن ها چند نفر روی یک نقش کار می کنند) و برنامه نویسی های همیشه در حال تغییر و تحول (گرافیک های کامپیوتری شگفت انگیز که مستلزم برنامه ها و نرم افزارهای گرانقیمت هستند) اغلب در لیست پرهزینه ترین فیلم های ساخته شده قرار دارند. برای مثال برای آنکه انیمیشن باورپذیر و واقعی به نظر برسد، پول زیادی صرف برنامه ها و نرم افزارها می شود تا در نهایت تصویر نهایی به بهترین شکل تهیه شود. برای مثال ساخت شبیه ساز موهای راپونزل در انیمیشن Tangled چندین سال طول کشید.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  −    =  71