نتانیاهو: آمریکا ایران و داعش تضعیف کند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با یک شبکه آمریکایی گفته واشنگتن باید تلاش کند ایران و داعش را به طور همزمان تضعیف کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با یک شبکه آمریکایی ضمن بر حذر داشتن آمریکا از همکاری با ایران در موضوع عراق خواستار تضعیف همزمان ایران و گروه موسوم به «دولت اسلامی عراق و شامات» (داعش) شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «ان‌بی‌سی» گفت: «وقتی دشمنانتان با هم پیکار می‌کنند، هیچکدام از آنها را تقویت نکنید.»

این مقام صهیونیست که رژیم تحت امرش تنها دارند سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه است بار دیگر ضمن تکرار ادعاها درباره برنامه هسته‌ای ایران، گفت: «امیدوارم آنها به یک توافق بد نرسند. ممکن است ایران به توانایی سلاح اتمی دست پیدا کند ـ این ممکن است هر چیز دیگری در مقایسه با آن را کمرنگ جلوه دهد.»

نتانیاهو همچنین گفت که آمریکا باید تلاش کند ایران و داعش را به طور همزمان تضعیف کند.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد، اسرائیل که به خاطر شهرک‌سازی‌های غیرقانونی مورد انتقاد شدید جامعه بین‌المللی قرار گرفته  «چراغ تمدن» در خاورمیانه است؛ وی در توضیح این مدعا گفت: «به لیبی، سوریه و عراق ببینید تا تفاوت را ببینید.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: «البته با یک اتوبوس ضد گلوله به این مکان‌ها بروید و نگویید که مسیحی هستید.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  83  =  88