خداحافظ آقای خوش‌تیپ!

مکزیک در دیدار مرحله یک‌هشتم باید به مصاف تیم قدرتمند هلند برود و برزیلی ها حریف پر زوری چون شیلی را پیش روی خود می‌بینند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مکزیک در دیدار مرحله یک‌هشتم باید به مصاف تیم قدرتمند هلند برود و برزیلی ها حریف پر زوری چون شیلی را پیش روی خود می‌بینند.

دیدار سرنوشت‌ساز مکزیک و کرواسی در نهایت با پیروزی شاگردان میگوئل هررا به پایان رسید. برخلاف بازی کسل‌کننده دو تیم در نیمه اول که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، نیمه دوم با حملات پراکنده کروات‌ها شروع شد، که هر حمله با ضدحمله‌ای زهردار از سوی بازیکنان مکزیک پاسخ داده می‌شد. همه چهار گل این دیدار اما در کمتر از 16 دقیقه به ثمر رسید، که سه گل آن سهم مکزیکی‌ها بود. رافا مارکز 35 ساله اولین گل این دیدار را در دقیقه 72 به ثمر رساند. کاپیتان تیم ملی مکزیک که با یک بازی قابل‌قبول خط دفاعی تیمش را به‌خوبی رهبری کرد، با به‌ثمر رساندن این گل، به بهترین شیوه ممکن در زمین ایفای نقش کرد. گل دوم مکزیک تنها سه دقیقه بعد توسط آندرس گواردادو در دقیقه 75 به ثمر رسید. در دقیقه 82 اینبار خاویر هرناندز برای مکزیکی‌ها گلزنی کرد و ایوان پریسیچ تک‌گل بی‌فایده و دیرهنگام کروات‌ها را در دقیقه 87 وارد دروازه مکزیک کرد.

از نکات حائز اهمیت این دیدار اخراج آنته ربیک از تیم کرواسی در دقیقه 89 بود. با این نتیجه و پیروزی 4 بر یک برزیل برابر کامرون، تیم میزبان به‌عنوان تیم اول و مکزیک به‌عنوان تیم دوم از این گروه صعود کردند. به این ترتیب تیم خوب و منسجم کرواسی با مربیگری کواچ از این جام خداحافظی کرد.

مکزیک در دیدار مرحله یک‌هشتم باید به مصاف تیم قدرتمند هلند برود و برزیلی ها حریف پر زوری چون شیلی را پیش روی خود می‌بینند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  8