جباری: یکی بگوید، کی‌روش چه خدمتی به فوتبال ما کرده است؟!

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک تمدید قرارداد کی‌روش به نفع فوتبال ما نیست زیرا هیچ خدمتی به فوتبال ما نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رضا جباری در خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان و بازی این تیم مقابل بوسنی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در خصوص تیم ملی فوتبال ایران بحث طولانی داریم تا 5 و 6 ماه قبل همه اعم از مردم و کارشناسان و مسئولان خواهان عدم تمدید قرارداد کی‌روش بودند و می‌خواستند پرونده کی‌روش بعد جام جهانی بسته شود اما به یکباره پس از دیدار با آرژانتین همه چیز عوض شد و ورق به نفع کی‌روش برگشت.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: به نظر من کی‌روش  در ایران بدنبال منافع  خودش بوده و چون مردم ایران از بازی با آرژانتین راضی بودند که آن هم چند موقعیت گل بود که به ثمر ننشست، خواهان ماندن کی‌روش شدند که باید بگویم وقتی احساس بر منطق غلبه کند دیگر نمی‌توان انتظاری داشت.
 
 جباری ادامه داد: متاسفانه بعد از اتمام بازی با آرژانتین که آن هم بی‌نقص نبود (در 2 بازی با یک دفاع مطلق 11 نفره بازی کرد اما آیا می‌تواند از این پس مقابل سایر تیم‌ها به همین صورت بازی کند؟!) همه ملت ایران اعم از مردم، علاقمندان و کارشناسان و حتی مسئولان رده بالای کشوری خواهان ماندن کی‌روش شدند حتی حاضر شدند از حساب شخصی خود حق‌الزحمه سرمربیگری کی‌روش را  بپردازند به نظر شما چه اتفاقی رخ داده که کی‌روش به عنوان قهرمان ایران تبدیل شده است.
 
 پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: یکی به من بگوید کی‌روش چه خدمتی به فوتبال ما کرده است؟ آیا لیگ ما را متحول کرده است؟ آیا بازیکن‌سازی کرده است؟ به نظر من کی‌روش فقط  دنبال اهداف شخصی خود بوده و به این هدف خود رسیده. باید اذعان کنم کی‌روش به هیچ عنوان دستاوردی برای فوتبال ما نداشته است و پول بیت‌المال با تمدید قرار‌داد وی به هدر می‌رود.
 
وی با انتقاد از کارشناسان فوتبالی کشورمان عنوان کرد: بسیاری از کارشناسان معتقدند ما با وجود سرمربی قوی چون کی‌روش صاحب سبک قشنگ فوتبال شدیم! آقایان کارشناس مگر ما در گذشته با مربی‌های خوب دیگر سبک نداشتیم، آیا 11 نفر مقابل تیم آرژانتین یا نیجریه دفاع کردند سبک به حساب می‌آید؟ باید اذعان کنم کی‌روش به لحاظ نتیجه گرایی نفعی به حال فوتبال ما نداشته است شما بازی‌های تیم ملی با لبنان را  ببینید یا با سایر تیم‌ها، آیا با همین شیوه دفاع مطلق می توان امیدوار به برد و بازی خوب شد.
 
جباری در ادامه گفت: ما باید به چه چیزی دلخوش باشیم از 2 بازی یک امتیاز گرفته‌ایم و جام ملت‌های آسیارا پیش رو داریم آیا می‌توان با این سبک بازی کرد آیا مقابل ژاپن و امارات و عربستان می توان به همین سبک بازی کرد به نظر  من بهتر است کمی واقع بین باشیم.
 
 پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به بازی مقابل بوسنی عنوان کرد: از ته‌ دل آرزومندم که تیم ملی بتواند به دور بعد صعود کند و می‌خواهم که در بازی فردا به هیچ وجه دفاعی حاضر نشود و امیدوار به برد و صعود باشد که بدون شک محقق می‌یابد.
 
وی با اشاره به بازی ایتالیا و اروگوئه اظهار داشت: به نظر من این دیدار بازی خوبی خواهد شد گرچه ایتالیا باخت ولی می توان به این تیم و صعودش امیدوار بود ولی انگلستان آنچنان که لیگ مقتدری دارد فاقد یک تیم ملی خوب است به نظر من انگلستان باید یک پوست‌اندازی به لحاظ  تعویض بازیکن صورت دهد تا تیم جوان و شادابی روانه مسابقات جام کند.
 
جباری با پرداختن به بازی کاستاریکا – انگلستان گفت: کاستاریکا تیمی بوده گمنام که علی رغم  ناشناس بودن، این تیم توانسته بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذارد به نظر من کاستاریکا بزرگترین شگفتی جام بیستم است.
 
 پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به تیم ژاپن و بازی این تیم مقابل کلمبیا افزود: ژاپن، کره و استرالیا با بدشانسی مواجه شدند و به نظر من با کیفیت‌ترین تیم آسیا هستند اگر بد شانسی نمی‌آورد شاهد چنین نتیجه ضعیفی نبودیم البته کلمبیا هم تیم خوبی است و به نظر من عملکردش بهتر از تیم‌های آسیایی و برخی تیم‌های اروپایی است.
 
 وی در مورد بازی تیم‌های یونان، ساحل عاج اضافه کرد: تیم ساحل عاج نفرات خوبی دارد ولی حق یونان نبود که به جام جهانی راه پیدا کند زیرا به هیچ وجه جام جهانی نبوده و نیست.
 
جباری خاطرنشان کرد: امیدوارم که جام بیستم با هیجان‌ترین و جذاب ترین و پر گل تر بتواند دنبال شود تا علاقه‌مندان بیشتری را در جهان به سوی خود جلب کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    یک کلمه هم از مادر عروس بشنویم !!!!!!!

  2. یاسر می گوید

    یکی بگه کل افتخارات آقای جباری چیه؟ اصولا ایشون در مقامی و در حدی هست که درباره سرمربی تیم ملی ایران اظهار نظر کنه

ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  3