جهانبخش: گل اول تمرکز ما را به هم زد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: گل اولی که از بوسنی خوردیم تمرکز تیم ما را به هم زد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،علیرضا جهانبخش پس از شکست 3 بر یک مقابل بوسنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌دانستیم که بوسنی چیزی برای از دست دادن ندارد و بازی سختی مقابل این تیم داریم بازیکنان ما تمرکز زیادی داشتند اما گل اول را خوردیم بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند با این حال این شکست چیزی از شایستگی‌های تیم ملی کم نمی‌کند.

وی در مورد بازی خشن مدافع راست بوسنی گفت: این بازی آخر بوسنی در جام جهانی بود و بازیکنان حریف می‌خواستند خودشان را نشان بدهند و انگیزه خوبی داشتند ما هم انگیزه خوبی داشتیم.

این بازیکن در مورد حضور در جام جهانی گفت: جا دارد که از کی‌روش تشکر کنم او تمام تجربیاتش را به بازیکنان منتقل کرد. من هم خوشحالم که در این سن توانستم در جام جهانی بازی کنم و تجربه خوبی به دست بیاورم ما یک تیم بودیم اگرچه نتیجه نگرفتیم و نتوانستیم صعود کنیم اما شایستگی و قدرت فوتبال ایران را به رخ دنیا کشیدیم.

وی در مورد اینکه کی‌روش در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد گفت: کی‌روش در رختکن گفت ما همه یک دل و یک تیم به معنای واقعی بودیم اگرچه موفق نشدیم اما تجربیات ارزنده‌ای به دست آوردیم.

جهانبخش در مورد تیم باشگاه آینده‌اش گفت: می‌خواهم چند روز استراحت کنم و سپس در مورد این مسئله تصمیم‌گیری کنم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  4  =