صحبت از پرسپولیس می‌شود گوشم را می‌گیر

اسطوره پرسپولیس گفت: «چقدر باید برویم باشگاه و از رحیمی و دوستانش وعده وعید بشنویم.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کریم باقری پس از یکسال و اندی حضور در جمع اعضای کادرفنی پرسپولیس حالا در بلاتکلیفی به سر می‌برد و به قول خودش وضعیت عجیبی دارد. او اولین گام برای همکاری با تیم دیگری را بر دارد خیلی‌ها از پشت کردن او به پرسپولیس می‌گویند و این خبر را در بوق و کرنا می‌کنند. از طرف دیگر کسی حاضر نیست برای نزدیک شدن دوباره وی به پرسپولیس کوچکترین گامی بردارد.

به صحبت‌های کریم در مورد پرسپولیس و به خصوص تیم‌ملی دقت کنید تا بدانید چرا وی یکی از بزرگان فوتبال ماست.

* پیگیر دریافت مطالبات خودتان از پرسپولیس هستید؟

– باور کنید آنقدر دل آزرده شده ام که پایم پیش نمی‌رود به سمت باشگاه بروم آخر چقدر باید برویم و از رحیمی و دوستانش وعده وعید بشنویم.

* بالاخره این پول حق شماست؟

– کاش مسئولان باشگاه مثل شما فکر ‌کنند اما حاضر نیستم به هر قیمتی به دنبال مطالباتم باشم و با هر مسئولی درد دل کنم مگر کریم محتاج یک قرن دوزار فوتبال است الان پیگیر کارهای شخصی خودم هستم آنقدر هم درآمد دارم و لازم نیست به فکر پول قراردادهایم باشم و اینطرف و آنطرف بدوم ولی همانطوریکه دفعه قبل گفتم فی‌‌سبیل‌اله هم کار نمی‌کنم.

* از تراکتور و رسول خطیبی خبری داری؟

– باور کن این روزها وقتی حرف پرسپولیس و تراکتور می‌شود گوش هایم را می‌گیرم که چیزی نشنوم!

* چرا؟

– چون عادت کرده ام پشت سرکسی حرف نزنم تا بعدا سبب مشکلات این و آن قلمداد نشوم راه خودم را می‌روم نان خودم را می خورم و کار خودم را می‌کنم.

* خیلی ناامیدی که؟

– نه اتفاقا امیدوارم و منتظر فرصت هستم تا توانایی‌هایم را در دنیای مربیگری فوتبال اثبات کنم اما به هر قیمتی و نه هر کجایی … می‌فهمید که…!

* از تیم ملی و حرف‌ و حدیث‌ها که در مورد تمدید قرارداد کی‌روش می‌شنوی بگو؟

– هیچکس در توانایی‌های این مربی بزرگ پرتغالی شک ندارد و در شرایطی سرمربی تیم‌ملی ایران شد که ما باید تحت هر شرایطی به جام‌جهانی صعود می‌کردیم آن هم با تیمی که باید از نو ساخته و پرداخته می شد و با حریفانی دست و پنجه نرم می‌کرد که سال‌ها برای این فرصت تلاش کرده بودند اما حالا که به جام‌جهانی صعود کرده‌ایم و در این رقابت‌های هم حضور موفق و قابل‌قبولی داشتیم فاز دوم مربیگری او در ایران باید ادامه پیدا کند و هم باید در این راه وی را یاری کنند، چه کسانی که می‌توانند از لحاظ فنی و فکری به وی مشورت بدهند و چه کسانی که می‌توانند از لحاظ مالی به تمدید قرارداد وی کمک کنند.

* فاز دوم حضور کی‌روش در ایران شامل چه مواردی است؟

– ما در طول این مدت ساختار دفاعی تیم‌ملی خودمان را درست کردیم و با اتکاء به همین پشتوانه به نیمی از خواسته های فوتبالی ‌مان رسیدیم اما حالا در فاز دوم باید ساختار برنامه‌های هجومی تیم هم شکل بگیرد و تیم ایران این توانایی را پیدا کند که اگر در شرایط خاص یک بازی مثل بوسنی ما به قصد کسب سه امتیاز راهی میدان شدیم و بیشتر از دفاع روی حمله تمرکز کردیم تیم دچار از هم گسیختگی نشود و به سرنوشتی دچار نشویم که پایان نیمه اول دیدار با بوسنی به آن مبتلا شدیم. اگر سیستم تیم مثل فنر از حالت تدافعی به حالت تهاجمی برسد و در هر دو حالت خاصیت ارتجاعی خود را از دست ندهد آنوقت می‌توان گفت فاز دوم پروژه حضور یک مربی بزرگ مثل کی‌روش در فوتبال ایران جواب داده، و برای اولین بار یک کار خوب را شروع کردیم، انجام دادیم و به پایان رساندیم همین و بس!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  ⁄    =  44