۶ باور اشتباه در رژیم لاغری

احتمالا بعد از بارها شکست در رژیم گرفتن از رژیم‌های پر قاعده متخصصان تغذیه خسته شده‌اید و این‌بار تصمیم می‌گیرید میانبرهایی که از دوستان‌تان شنیدید، به جاده کاهش وزن پا بگذارید.اما مراقب باشید!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مجله سیب سبز نگاهی به آینه می‌اندازید و به خود می‌گویید، امروز باید آخرین روز چاقی من باشد. احتمالا بعد از بارها شکست در رژیم گرفتن از رژیم‌های پر قاعده متخصصان تغذیه خسته شده‌اید و این‌بار تصمیم می‌گیرید با کم کردن غذای‌تان و میانبرهای دیگری که از دوستان‌تان شنیده‌اید، به جاده کاهش وزن پا بگذارید. اما مراقب باشید! دنیای رژیم‌های تغذیه، پر است از شایعاتی که باور کردن‌شان می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به بدن شما بزند. پس پیش از عادات غذایی‌تان با شایع‌ترین اشتباه‌های رژیم گرفتن آشنا شوید و با کمک توصیه‌های ما، راه سالم‌تری را برای کاهش وزن‌تان انتخاب کنید.
منبع: تایمز

دروغ شماره 1

 بعد از ساعت 7 شام یا هیچ‌چیز دیگری نخورید!

 برای دست برداشتن از خوردن، زمان مشخصی وجود ندارد. آدم‌‌ها در ساعات متفاوتی از خواب بیدار می‌شوند و هر کدام زمان متفاوتی را برای خوابیدن انتخاب می‌کنند، پس دلیلی هم ندارد که همه در زمان مشخصی غذا بخورند. در همین کشور خودمان برای بسیاری از افراد ساعت 8 شب، ساعت شام خوردن است درحالی‌که بسیاری دیگر تازه در این ساعت از سر کار بازمی‌گردند. درست است که محققان می‌گویند هضم غذا برای دستگاه گوارش بعد از ساعت 9 کمی دشوار می‌شود اما سبک زندگی آدم‌ها متفاوت است و نمی‌توان انتظار داشت کسی که ساعت 2 بامداد را برای خوابیدن انتخاب می‌کند، از ساعت 7 دیگر غذایی نخورد.
 

رژیم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄  2  =