پرویز مقدسی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی شد

پرویز مقدسی عضو هیات مدیره اسبق بانک ملی با حکم هیات مدیره شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی(ماشین های اداری سابق) به عنوان مدیرعامل جایگزین سید علی رضا عظیمی پور شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،پرویز مقدسی قائم مقام و عضو هیات مدیره وقت بانک ملی در اویل دهه 80 ،به عنوان مدیرعامل شرکت فناوری خوارزمی منصوب شد.

مقدسی از یاران نزدیک ولی اله سیف در زمان مدیرعاملی وی در بانکهای صادرات، سپه و ملی تا سال 84 بود . وی پس  از تودیع از بانک ملی مدتی به دعوت فروزنده در بنیاد مشغول شد و سپس مدتی را در دبی گذراند. پس روی کار آمدن دولت  تدبیر و امید وی یکی از گزینه ای های مطرح برای عضویت در هیات عامل  بانک مرکزی عنوان شد اما در نهایت پست مدیرعاملی شرکت فناوری خوارزمی را پذیرفت.

پیش از مقدسی  سید علیرضا عظیمی پور، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این شرکت را بر عهده داشت.

شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در سال 1376 با موضوع تولید، تامین و بهره برداری انواع سخت افزار، نرم افزار و تجهیزات الکترونیکی و رایانه ای مورد مصرف در انواع فعالیت های اداری، تجاری، خدماتی، تولیدی، مالی و بانکی تاسیس شد و در دی ماه 92 وارد فرابورس شد.

 در حال حاضر این شرکت با سرمایه ثبت شده 17میلیارد ریال در تابلوی فرابورس ثبت است .

بر اساس گزارش آخرین مجمع سهامدران این شرکت به شرح زیر است

سهامدرانتعداد سهامدرصد
شرکت کارت ایران200 %
شرکت پایاپای ملی200 %
شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی200 %
سایر اشخاص حقوقی4500100.26 %
شرکت داده پردازی خوارزمی6799400.4 %
سایر اشخاص حقیقی110221656.48 %
بانک دی114129546.71 %
شرکت سرمایه گذاری خوارزمی13328496778.4 %
جمع15685009692.26 %

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
19 نظرات
  1. خوارزمی 110 می گوید

    دکتر عظیمی پور کجا این کجا……………….
    خدا به پرسنل خوارزمی رحم کنه.دکتر عظیمی پور واقعا کار بلد بود.خدا براش خوش بخواه.

  2. ناشناس می گوید

    دوست عزیز سوابق مقدسی رو میدونی اگر میدونستی این حرفو نمیزدی برو سرچ کن بعد بیا اینجا

  3. خوارزمی 110 می گوید

    سلام ناشناس.دوست عزیز من قبل از اینکه حرفی بزنم تحقیق می کنم تنها سابقه ای که من دیدم اینه که ایشون عضو هیئت مدیره شرکت سداد وابسته به بانک ملی بود و دیگه چیزی ندیدم.اگه سابقه بهتری داره ایشون شما لطف کنید و بیان کنید.دکتر عظیمی پور واقعا کار بلد بود و شرکت ماشین های اداری خوارزمی رو به شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی تبدیل کرد و وارد فرابورس کرد و شرکت تولید atmو نمایندگی چاپگر و………….رو گرفت.در ضمن شب دراز و است قلندر بیدار…….
    دوست عزیز ببینیم ایشون برای ما خوارزمی ها چه می کنن؟؟؟؟؟؟در ضمن یادت نره که احترام به نظرات دیگران از ارکان اولیه هر دین و آیینی است.با تشکر از شما که باعث شدید من دوباره سرچ کنم و به نتیجه ای نرسم.

  4. خوارزمی 110 می گوید

    بیمه سرمد+یک مقاله در مورد مدیریت استراتزیک+هیئت مدیره بانک ملی+چندی وقتی در دبی+شرکت سداد+بنیاد رو هم اضافه کن.

  5. خوارزمی 110 می گوید

    بیمه سرمد+یک مقاله در مورد مدیریت استراتزیک+هیئت مدیره بانک ملی+چندی وقتی در دبی+شرکت سداد+بنیاد رو هم اضافه کن.

  6. ناشناس می گوید

    دوست گرامی بیشتر تحقیق کنید
    پرویز مقدسی هیات مدیره چندین بانک از جمله بانک سپه .صادرات و بانک ملی( قایم مقام دکتر سیف رییس فعلیه بانک مرکزی در بانک ملی و سپه ) بوده اند ایشان را به عنوان پدر ATM ایران میشناسند چون اولین عابر بانک ها در زمان مدیریت و با پیگیری های ایشان در ایران بکار گرفته شد (تحقیق کنید ) اینکه شما مدیریت شرکت سداد بانک ملی را به حساب رزومه این شخص به حساب نمی اورید بسیار جالب است سدادشرکت کوچکی نیست
    هیات مدیره بیمه سرمد را به این رزومه اضافه بفرمایید
    تجربه کاری ایشان در بنیاد و چندین شرکت بزرگ دیگر بماند البته بعد از نگارش متن اولتان تحقیق کردید که پست های بعدی ارسال شد در هر صورت قبول مدیر عاملی شرکت کوچکی مثل خوارزمی از طرف ایشان برای ما بانکی ها جای تعجب داشت قطعا برنامه ریزی هایی کرده اند برای گسترش

  7. تازه رسیده می گوید

    اینکه شما خوارزمی رو شرکت کوچکی می دانید نشان از کمبود دانش و اطلاعات شما میباشد
    خوارزمی در اوج موفقیت و افتخار از مدیری توانمند تحویلی فسیلی توانمند شد

  8. ناشناس می گوید

    به نظرم بحث با شما فایده نداره با رفتن مدیریت قبلی چه چیزهایی از دست دادید که اینقدر ناراحتید رو نمیدونم ولی اینو خوب میدونم فسیل شدن در مدیریت اصلا بد نیست که بسیار هم خوب است منظور من از کوچکی خوارزمی مقایسه اون با موسسات وشرکت هایی است که قبلا مدیریت انها در اختیار مقدسی بوده است نه توهین به خوارزمی البته من طرفداری کورکورانه از هر کسی رو ناپسند میدونم اینکه خوارزمی پیشرفت کنه یا نه یه ریالش به من نمیرسه من بر حسب تصادف متن شما رو دیدم و این مطلب رو نوشتم
    راستی این جمله خودتونه خواستم یاد اوری کنم :
    (((در ضمن یادت نره که احترام به نظرات دیگران از ارکان اولیه هر دین و آیینی است ))) موفق باشید

  9. خوارزمی 110 می گوید

    جنا ناشناسعزیز خوبه انسان همیشه قبل از قضاوت چشمانش رو خوب باز کنه.کسی که با عنوا تازه رسیدهدرست در بالای حرف های شما نظر داده من نیستم!!!!!!!!!!!بهتره که اسم های افراد رو که نظر میدن با دقت نگاه کنید که این چنین عجولانه تصمیم نگیرید……
    دوما به وقتی که نظر میدهید اونم در فضای مجازی کامل منظورتون رو برسونید چون من که نمیدونم تو فکر شما چی میگذره!!!!!!موفق باشید.راستی من تو خوارزمی حقوق میگیرم ریالش به جیب من میره ولی با رفتن مدیریت قبلی من چیزی رو از دست ندادم.با اومدن مدیریت جدید هم چیزی بدست نمی آورم.در پناه مولایم (ع)

  10. سلام چه جوري؟ می گوید

    با سلام، كارهايي كه دكتر عظيمي پور براي شركت انجام دادند تا بحال هيچ مدير عاملي انجام نداده!پاسخ:
    انشاا… آقای دکتر مقدسی هم در توسعه شرکت تلاش خواهند کرد. صبور باشید

  11. خوارزمی 110 می گوید

    شب دراز است و قلندر بیدار.روزی در همین جا بیان خواهم کرد که ایشان فقط برای سرگرمی به شرکت ما آمدند.صبر کردن به چه قیمتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به قیمت خرید ساختمان جدید برای شرکت در حالی که پرستل در فقر و فلاکت با حقوق کم زندگی می کنند و هیچ کسی فریاد رس نیست.

  12. رانده شده می گوید

    مدیریت برازنده مدیران لایق مانند تورج عباسپور و غلامرضا صدری و … میباشد متاسفانه دوره عظیمی پور دوره فرار برگزیده ها بود شاید بخاطر مدیران رده پایین تر

    امیدوارم اقای مقدسی در غیاب ما خوارزمی های رانده شده در مسئولیتشون موفق باشن و به دوره اقتدار برسن

  13. کیاسری می گوید

    این مقدسی که تمام قوم و خویش های خودش را آورده تو شرکت و بهشون پست داده و مقام داده .

  14. خوارزمی 110 می گوید

    امروز روزیه که به آقای ناشناس باید بگم دیدی حرف من درست از آب در اومد و سوابق جناب مقدسی پورتون به درد خودشون میخورد و لای دیوار.سوابقی که هیچ تاثیری در روند مدیریتی ندارد.امروز واقعا پرسنل خوارزمی با بدبختی و فلاکت تمام دارند زندگی می کنند و حتی سود سهام خودمان و سود مجمع سالیانه و پاداش روز پدر و مادر رو هم ایشون از ما دریغ کرده اند و معلوم نیست در کجا خرج می کنند و به جایی هم بر نمی خورد!آقای ناشناسی که دم از مدیریت و سوابق ایشون میزدی اینان هماه مدیران فسیل شده ای هستند که کشور ما رو به مرز نابودی کشیده اند و هنوز هم دم از منیت و مدیریت می زنند دریغ از اینکه حتی سر سوزنی بویی از مدیریتی و توانمندی داشته باشند.

  15. کارمند خوارزمی می گوید

    آقای عظیمی پور ، با اجرایی شو های نمایشی در شرکت انجام دادند ، ایجاد کارخانه بدون بهره وری و زیان ده ، که وامهای دریافت شده جهت افتتاح آن بسیار بیشتر از مبلغ کارخانه می باشد و خدا میداند این پولها صرف چه کارهایی شده است .
    برای مشخص شدن بی لیاقتی ایشان همین بس که به مدت 3 سال به قسمت فنی هیچ کاری نداشت و فقط فکر جیب خودش بود.
    فرار پرسنل زبده ، وامهای سنگین ، بی انگیزگی پرسنل ، عزل مدیران خبره ، نصب مدیران بی تجربه و بدون مهارت تنها گوشه ای از مشکلاتی است که این فرد نالایق بر سر شرکت آورده است .
    بررسی شرکتهای که آقای عظیمی پور در آن مشغول بکار بوده اند ، این را نشان میدهد که تقریبا تمامی شرکتها بعد از خروج ایشان ، بدلیل بی توجهی به اصول اولیه و منافع شخصی این فرد با مشکلات مشابه ای دست به گریبان شده اند .

  16. خوارزمی می گوید

    از زمانی که اومدن تا الان هی تغییر مثبتی تو شرکت داده نشده متاسفانه،فقط وعده سر خرمن..

  17. کارمند سابق می گوید

    لطفا یکی بگه جناب دکترمدرک تحصیلیشونو از کدوم دانشگاه دریافت کردندتا جایی که اطلاع داریم ایشون مدرک تحصلی شونو هم از روسیه خریداری کردن که به هر آدم بیسوادی فقط از طریق مکاتبه وبا پرداخت مبلغی دکترا میده.ازکسی که حتی محل زندگی وسکونتش ایران نیست بیشتر ازاین انتظار نمیره.خدا به اوناییکه موندن تو خوارزمی رحم کنه.ایشون فقط به فکر اقوام ومنفعت خودشون هستن.درضمن قرار نیست هر کی جایه دیگه ای مدیر بوده بتونه تو شرکت وجایگاه دیگه موفق باشه .برای کارکنان خوارزمی وبانک صادرات متاسفم فقط همین.کاش یه نفر پیدا میشد از برداشتهای این قبیل مدیران هم پرده بر میداشت.

  18. الهام می گوید

    من کارمند خوارزمی هستم زمان مقدسی شرکت کارش حساب کتاب داشت الان خیلی افتضاحه ! هیچ کارمندی رو نمیتونی پیدا کنی که راضی باشه 2 تا فسیل کند ذهن رو گذاشتن جایی که نمیتونن اداره کنن ! مشتری ها ناراضی کارمندا ناراضی خیلی از مدیران خوب رفتن از شرکت الانم همه انگیزه شون رو از دست دادن. همه چیز خر تو خره ! به خدا خواررزمی رو دارن زمین میزنن برای کارمندا هم هیچ ارزشی قائل نیستن

  19. محسن می گوید

    من سال 79 تا 83 کارمند خوارزمی بودم واقعا مدیر عامل فقط مهندس تورج عباسپور . حقوق ومزایای ما خیلی بالاتر از کارمندهای بانک بود که اون زمان اعتراض کردن به حقوق ما. اما بخاطر یه سری افراد نالایق اومدم بیرون

ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =