گفتگوی با یک شرخر حرفه ای:ما کار راه‌اندازیم

این گفتگویی است با یک شرخر در تهران ، شاید گفتگو کننده سوال های حرفه ای نکرده باشد، اما بی تردید تلاش او برای پیدا کردن یک شرخر و مصاحبه با او، نشان دهنده استعداد او در روزنامه نگاری است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،«اسمال ‌شرخر» را جلوی یکی از مجتمع‌های تجاری پایتخت پیدا کردم و گفتم:

می‌خواهم در مورد بازار شرخری با شما صحبت کنم.

ببخشید داداش همین اول کار بگم که من از اصطلاح شرخری خوشم نمیاد. ما کار راه‌اندازیم، شرخر نیستیم. بعضی‌ها خودشون نمی‌تونن از حق خودشون دفاع کنن بعد میان سراغ ما. یکی مزاحم ناموسی داره. اون یکی مستاجرش سرموعد حاضر نیست خونه رو تحویل بده و یکی دیگه طلب داره اما پولش زنده نمیشه. میان سراغ ما. ما هم می‌گیم دقیقاً چی می‌خوای؟ طرف دردشو می‌گه ما هم گوش می‌کنیم. بعضی لقمه‌ها برا دهن ما گنده است می‌گیم نه. بعضی‌ها باب دندون ماست می‌گیم آره. ته خط هم یه چیزی گیر ما میاد طرف هم به هدفش می‌رسه.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. امراله مهماندوست می گوید

    اینجانب تاکنون فقط نام شرخر را شنیده بودم اما بعد از تاریخ 1397/07/01 یکی از قصی القلب ترین آنان نصیبم شده است که تاکنون هرچه مذاکره کرده ام حاضر نشده است تا چک 53 میلیون تومانی برگشتی اینجانب را با چک جدیدی تعویض نماید تا اینجانب با رفع سوء اثر از چک برگشتی مذکور بتوانم وام بگیرم واصل بدهی چک برگشتی را که مربوط به تحویل یک واحد آپارتمان از شرکت تعاونی مسکن کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری کلان شهر شیراز می باشد که آن واحد مسکونی را نیز تاکنون تحویل نداده اند که ربطی هم به این شخص شرخر نداشته است را فراهم نمایم خواسته ام مقابله با این شرخر بی رحم که قصد اش گرفتن مبلغ بزرگی از اینجانب به عنوان هزینه خسارت دیرکرد وهزینه دادرسی و هزینه وکیل است می باشد خواسته ام این است که بهترین وکیل رسمی کاربلد دادگستری را برای مقابله با آن شرخر در تاریخ 1398/02/29 ساعت 09:30 به شعبه 17 دادگاه عمومی حقوقی شهرستان شیراز معرفی نمایم اما چه کنم که از لحاظ مالی فقیرم اما حاضرم پول آن وکیل را بعد از محاکمه موفق این پست فطرت بدهم تلفن همراه 09171206640 تو را خدا کمکم کنید.

ارسال یک پاسخ

92  −    =  82