قطار مسافری مشهد – تهران دچار سانحه شد

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق کشور از خروج سه واگن قطار مسافربری عادی مشهد – تهران از ریل حد فاصل ایستگاه شیرین چشمه – بسطام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از مهر: علی خدایی با اشاره به این که قطار مسافری عادی مشهد – تهران در کیلومتر 159 حد فاصل شیرین چشمه – بسطام از خط خارج شده گفت: سه واگن انتهایی که یکی توشه باری و دو واگن مسافر بری بوده اند ساعت 15:25 دقیقه از خط خارج شده است.

وی با تاکید بر این که این سانحه خسارت جرحی نداشته افزود: کمیسیون سوانح اداره کل راه آهن شمال شرق برای بررسی و اعلام دلیل این حادثه به محل اعزام شده اند.

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق کشور اعلام کرد: خبرهای بیشتر درباره این سانحه را بعد از بررسی کمیسیون سوانح به اطلاع مردم خواهد رساند.

اشکال فنی قطار تهران – مشهد برطرف شد

خبرگزاری ایسنا: مشکل خارج شدن قطار تهران – مشهد از ریل بدون هیچ تلفات و خسارت خاصی برطرف شده و این قطار در مسیر خود در حال حرکت است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان راه‌آهن با اعلام این خبر تصریح کرد: این قطار که در حال حرکت در مسیر تهران به مشهد بود به دلیل مشکل یکی از واگن‌های انتهایی، مدت کوتاهی متوقف شده است.

سکری افزود: با برطرف شدن مشکل این واگن و اتصال آن به قطار، حرکت از سر گرفته شده و این قطار در حال حاضر با عبور از شهر شاهرود به سمت مشهد در حرکت است.

پیش از این اخباری پیرامون خروج یکی از قطارهای مسیر تهران – مشهد از ریل منتشر شده بود که به نظر می‌رسد با این اظهارنظر، قطار مذکور بدون هیچ مشکلی مسیر خود را خواهد پیمود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  7  =