پروانه‌های سرویس محور صادر می‌کنیم

امروز نگاه به تلفن همراه محدود به یک وسیله گفتگوی تلفنی نیست و این وسیله تبدیل به وسیله ای برای انتقال فرهنگ و تغییر نگرش در جوامع گردیده است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت بیست ساله شدم حضور موبایل در کشور طی پیامی گفته است:

"امروز بیست سال از ورود فناوری تلفن همراه به کشور عزیزمان می گذرد.و شاید آنروزها کمتر کسی فکر می‌کرد در عرض بیست سال چنین تغییرات و تحولات بزرگی در عرصه ارتباطات و تلفن همراه نمایان گردد.

بطوریکه‌ تحولات‌ این‌ حوزه‌ سبک‌ زندگی‌‌ را‌ تغییر‌ داده‌ است.‌ در‌ طی‌ این ‌‌ 20‌سال تلاش های بسیاری در این حوزه صورت پذیرفته و بر موانع بسیاری غلبه شده است و لازم است از تمامی کسانی که در توسعه ارتباطات کشور نقش داشته اند تشکر نمایم.

سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت تدبیر و امید افزایش کیفیت و اصلاح تعرفه با ایجاد فضای رقابتی سالم بین اپراتورهاست. البته در مقایسه با سایر کشورها بایستی تلاش بیشتری کنیم تا کیفیت ارتباطات را ارتقاء دهیم. و در این راستا با پیگیریهای بعمل آمده و تلاش همکارانم رومینگ ملی به ثمر رسید‌ و‌ راه‌اندازی‌گردید‌ و‌ این‌ روزها‌ در‌ حال راه‌اندازی‌ ارائه‌ نسل‌های‌ بالاتر‌ تلفن‌ همراه‌ توسط‌‌ اپراتورهای‌ فعال‌ هستیم‌.‌

البته‌ پروانه‌هایی‌ که‌ صادر‌ خواهد شد‌ سرویس‌ محور می باشد و منجر به ارتقاء سرویس های ارائه شده به مردم خواهد شد.

با توجه به توسعه زیرساختهای ارتباطی ، نیاز به نهضت تولید محتوی بومی بیشتر احساس می‌شود و امیدواریم جوانان توانمند ایرانی در این خصوص فعال شوند و بتوانیم در تولید محتوی در شبکه های ارتباطی در جهان نقش موثرتری پیدا کنیم.

امروز نگاه به تلفن همراه محدود به یک وسیله گفت گوی تلفنی نیست و این وسیله تبدیل به وسیله ای برای انتقال فرهنگ و تغییر نگرش در جوامع گردیده است و علاوه بر آن هر فرد می تواند بسیاری از امور تجاری، آموزشی، تحقیقاتی و روزمره خود را با تلفن همراه خود مدیریت کند.

امیدواریم با برنامه های در نظر گرفته شده توسط وزارت و کمک بخش خصوصی و نخبگان حوزه ICT بتوانیم خدمات ارتباطی با کیفیت مناسب در اختیار همه مردم عزیز کشورمان در اقصی نقاط کشور اعم از شهرها و روستاها ارائه دهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  −    =  11