خرید تازه یاهو برای تقویت خدمات جست‌وجوی محلی

یاهو یک شرکت نوپا به نام زوفاری را خریداری کرده که در زمینه ارائه خدمات جست‌وجوی محلی فعال است؛ این تحول نشان‌دهنده برنامه‌های آتی یاهو در حوزه جست‌وجو است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از مدیاپست، اگر چه دو طرف جمعه هفته گذشته در این زمینه به توافق رسیده بودند، اما خبر این خرید تا روز گذشته اعلام نشده باقی مانده و رسانه‌ای نشده بود. شرکت زوفاری از طریق برنامه ای همراه به کاربران محلی توصیه هایی در زمینه استفاده از فروشگاه‌ها و کافه ها و … ارائه می‌کرد تا آنها بتوانند با استفاده از برنامه یاد شده بتوانند به بهترین خدمات دسترسی پیدا کنند.

ارائه این خدمات تا حد زیادی متکی به سرویس‌های جستجوی محلی دیگر مانند فوراسکوئیر است که کاربران حجم زیادی از داده ها را در آنها به اشتراک می گذارند. بخش دیگری از اطلاعات زوفاری هم از طریق توصیه ها و اظهارنظرهای مستقیم دیگر کاربران به دست می آید.

مدیران این شرکت می‌گویند برنامه همراه خود را با الهام از برنامه های مشابه طراحی و تلاش کرده‌اند تا آنها را ارتقا دهند. این چهلمین مورد از خرید یک شرکت دیگر توسط یاهو از زمان آغاز مدیریت مریسا میر در آن از سال 2012 تاکنون بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =