رونمایی از تمبر یادبود باشگاه بانکداران ایران

پنجمین کنفرانس بازاریابی خدمات بانکی آغاز به کار کرد

پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با رویکرد بازاریابی حرفه ای به بانکداری صبح امروز در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما آغاز به کار کرد.همچنین در ادامه این مراسم از تمبر یادبود باشگاه بانکداران ایران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، غلامعباس افشار دبیر کل این کنقرانس گفت: خوشبختانه برگزاری این کنفرانس با استقبال خوبی از سوی سیستم بانکی کشور مواجه شده و امیدواریم نتایج مطلوبی هم در برداشته باشد.

وی افزود: در پنجمین دوره این کنقرانس موضوع (بانکداری جامع؛ رویکرد حرفه ای به  بانکداری) به عنوان محور اصلی تعیین شده و طی دو روز برگزاری این کنفرانس مباحث اساسی این نوع بانکداری که موردنیاز فعلی بانکهای کشور است، ازسوی اساتید و صاحب نظران داخلی و  بین المللی مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین در ادامه دکتر رئوف رابطی دبیر کمیته علمی این کنفرانس یاد آور شد: انتخاب موضوع کنفرانس به این دلیل بود که احساس می کردیم این مقوله یک پتانسیل جدید برای نظام بانکی کشور است که نیاز به بررسی بیشتر دارد تا بتوانیم د رگام اول برای مشتریان که سرمایه اصلی سیستم بانکی کشور هستند ارزش های بیشتری خلق کنیم.

وی ادامه داد: مخاطبان ما در این کنفرانس طیف های مختلف نظام بانکی کشور هستند و تلاش کردیم برگزاری مباحث و کارگاه های تخصصی پاسخگوی نیازهای تمامی افراد باشیم.

رئوف رابطی دبیر کمیته علمی همایش در تشریح بانکداری جامع این نوع بانکداری را بانکداری سرمایه گذاری به همراه بانکداری خرد ، اختصاصی و شرکتی در کنار بانکداری تجاری دانست و گفت : برای مشارکت جمعی در همایش امسال فراخوان مقاله ای صورت گرفت که 370 مقاله تخصصی دریافت شد

همچنین در ادامه این مراسم باحضور مدعوین و توسط تعدادی از مدیران سیستم بانکی کشور از تمبر یادبود باشگاه بانکداران ایران رونمایی شد.

درباره همایش

پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی،با حضور گسترده بانک ها و موسسات اعتباری این کنفرانس درروزهای یکشنبه و دوشنبه 26 و 27 مردادماه در تهران برگزار می شود.

برنامه این همایش را اینجا ببنید.

محورهای همایش

محور اصلی کنفرانس پنجم "بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفه‌ای به بانکداری"انتخاب شده است و محورهای فرعی کنفرانس به شرح زیر است:
1-بررسی چالش‌ها، تحولات و تجارب موفق بانکداری جامع (بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد، بانکداری تجاری و … ) در دنیا و ترسیم چشم اندازهای آینده
2- بررسی راهبردها و مدل‌های کسب و کار بانکداری جامع
3- تبیین جایگاه بانکداری جامع در ساختار سازمانی بانک‌ها
4-توسعه فرهنگ سازمانی برای ایجاد بانکداری مدرن در بدنه بانک‌ها
5-مدیریت تغییر و فرآیندهای انتقالی به ساختار مبتنی بر مشتریان در انواع بانکداری
6-یکپارچگی و هویت برند بانکی در انواع بانکداری
7-دانش و مهارت‌های انسانی لازم برای توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع
8-شناسایی، تعریف و بخش‌بندی مشتریان به تفکیک انواع بانکداری
9-سازماندهی و مدیریت کانال‌های ارائه خدمات به مشتریان و بازتعریف نقش شعب در بانکداری جامع
10-فرایندهای توسعه محصولات و ارائه بسته خدمات به مشتریان بانکداری جامع
11-سیستم‌های اطلاعات، مدیریت ارتباط و تحلیل رفتار مشتریان بانکداری جامع
12-بازتعریف ابزارهای ترویجی و تبلیغاتی برای جذب و توسعه روابط با مشتریان بانکداری جامع

سنخرانان

زمینه حضور و سخنرانی پنج نفر از صاحب نظران و کارشناسان بین المللی این حوزه را که اطلاعات مربوط به آنان از طریق رسانه های جمعی و سایت کنفرانس به اطلاع مخاطبان گرامی رسیده است، در این کنفرانس فراهم کند. این سخنرانان از کشورهای کانادا، انگلیس، امریکا و استرالیا در کنفرانس حضور خواهند داشت.

 دکتر محمود محمدیان؛ عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر نیما امیرشکاری، دکترای مدیریت فن آوری اطلاعات از دانشگاه UIBS سوئیس؛ دکتر صرافی زاد، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی؛ دکتر غلامحسن تقی نتاج، مدیرعامل بانک مهر اقتصاد  و بنده به عنوان سخنرانان ایرانی کنفرانس در دو روز برگزاری کنفرانس حول محور اصلی این رویداد علمی و حرفه ای  یعنی ”بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفه ای به بانکداری” سخنرانی خواهند کرد. 

کارگاه ها و نشست های تخصصی

 علاوه بر نشست های اصلی و سخنرانی های کلیدی کنفرانس، پنج کارگاه حرفه ای و تعاملی با عناوین:  فروشندگی حرفه ای خدمات بانکی در شعب، بازاریابی خدمات بانکداری الکترونیکی، برنامه ریزی منطقه ای بازاریابی بانکی، نقش سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری در بانکداری جامع  و نقش بازاریابی در بانکداری شرکتی هم زمان با کنفرانس اجرا خواهد شد.

همچنین دو نشست تخصصی نیز جهت بررسی و تجزیه و تحلیل موضوعات مرتبط با استقرار بانکداری جامع با حضور مدیران و صاحب نظران بانکی برگزار خواهد شد.

در نشست نخست تحت عنوان "بررسی دیدگاها و انتظارات مشتریان از شبکه بانکی کشور" با حضورمشتریان ویژه نظام بانکی کشور، نظرات و انتظارات آنان مطرح و مدیران حاضر در نشست توضیحات و پاسخ های لازم را ارئه خواهند کرد.

همچنین در نشست دوم که با عنوان "تجزیه و تحلیل موانع، فرصت ها و چالش های استقرار نظام بانکداری جامع در ایران" برگزار می شود؛ مدیران بانکی و صاحب نظران دانشگاهی این موضوع را ازدیدگاه حقوقی، فنی، اقتصادی و تخصصی مورد بحث و بررسی قرار داده و به پرسش های شرکت کنندگان کنفرانس در این زمینه پاسخ خواهند داد.

پس از برگزاری چهار دوره قبلی، این کنفرانس که از 1388 آغاز شده است، پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور بانک ها و موسسات اعتباری در روزهای یکشنبه و دوشنبه 26 و 27 مردادماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  4