گفتگو با مدل حرفه ای ایرانی در سطح بین‌المللی /عکس

شاداب تَتَرِچه اما از آن جوان های با پشتکاری بود که کار مادلینگ را قبل از فراگیر شدن علاقه گروهی از جوان ها به مادلینگ آغاز کرد و حالا از معدود مدل هایی است که در خارج از ایران فعالیت رسمی و حرفه ای انجام می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همشهری جوان شاداب تَتَرِچه اما از آن جوان های با پشتکاری بود که کار مادلینگ را قبل از فراگیر شدن علاقه گروهی از جوان ها به مادلینگ آغاز کرد و حالا از معدود مدل هایی است که در خارج از ایران فعالیت رسمی و حرفه ای انجام می دهد. در ژورنال های مد خارجی فتومدلینگ هایش کار می شود. با آژانس های بین المللی قرارداد دارد و البته پول حرفه ای هم می گیرد. لیسانس مدیریت تربیت بدنی دارد و در 24 سالگی با اینکه موفقیت های خوبی در این حوزه داشته، همچنان به تئاتر و بازیگری که علاقه اولش است، به عنوان شغل اصلی اش نگاه می کند. در این گفتگو شاداب از فضای کار حرفه ای مدلینگ، سختی ها، شرایط و راه های موفقیت در این حرفه برایمان گفته است.

خودت کار را چطور شروع کردی؟

– من از ایران شروع کردم و در سال 2012 در رنکینگ سایت مدل منیجمنت فرانسوی 70 شدم و این زمانی بود که در ایران تازه فیس بوک و شبکه اجتماعی آمده بود و هنوز مشخص نبود چه کسی مدل هست و چه کسی نیست. من از یکی از آژانس های مادلینگ معروف پیشنهاد گرفتم. قرارداد بستم و مجله های خارجی عکسم را چاپ کردند. من از طریق اینترنت تلاش کردم و بازخوردی که توی سایت می دیدم، نشان داد که دارد جواب می دهد و همین که ایمیل پیشنهاد می گیری که باید کاری بفرستی، خودت می فهمی که داری کار می کنی.
 

گفتگو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  72