آی‌فون ۶ در محاصره خرابکارها/عکس

معمولا بعد از عرضه تلفن‏های هوشمند در بازار، موجی از تست‏های ضربه و سقوط به راه می‏افتد، ولی این موضوع درباره آی‌فون 6 پا را فراتر از تست‏های معمول گذاشته است. افراد و گروه‏های متعددی بعد از عرضه آخرین محصول موبایلی اپل و خرید آن، با سنباده، چاقو و چکش به جان این گوشی افتادند و هریک به نحوی سعی کردند به بهانه تست آی‌فون 6 آن را از شکل و قیافه خود بیندازند. این، همه ماجرا نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،معمولا بعد از عرضه تلفن‏های هوشمند در بازار، موجی از تست‏های ضربه و سقوط به راه می‏افتد، ولی این موضوع درباره آی‌فون 6 پا را فراتر از تست‏های معمول گذاشته است. افراد و گروه‏های متعددی بعد از عرضه آخرین محصول موبایلی اپل و خرید آن، با سنباده، چاقو و چکش به جان این گوشی افتادند و هریک به نحوی سعی کردند به بهانه تست آی‌فون 6 آن را از شکل و قیافه خود بیندازند. این، همه ماجرا نیست.
 این افراد به چاقو و چکش رضایت نداده و سراغ نابودگرهای قوی‏تری رفته‏اند؛ از شلیک گلوله کالیبر 50 گرفته تا خرد‏کردن در مخلوط‏ کن. موضوع اینجا است که چه طرفدار آی‌فون باشیم و چه نه، دیدن عکس‏ها و فیلم‏های مربوط به این جریان برایمان جالب است. حالا دیگر این موضوع به نوعی تفریح و سرگرمی تبدیل شده است تا آزمایش مقاومت. حتی تست سقوط که از آزمایش‏های معمول و مرسوم هر گوشی‏ است در آی‌فون 6 کاملا متفاوت شده به طوری که  این گوشی را از ارتفاع 2133 متری به زمین پرتاب کرده‏اند. بعد از سقوط گوشی از ارتفاع دوهزار متری شیشه صفحه نمایش شکسته بود ولی دستگاه همچنان قابل استفاده بود. نکته جالب در این آزمون این بود که برای پیدا‏کردن گوشی پس از سقوط از قابلیت Find My iPhone استفاده شده و پس از چند ثانیه از سقوط موقعیت آن روی زمین مشخص شد.
در ادامه به برخی بلاهایی که سر آی‌فون 6 آورده‏اند اشاره می‏کنیم:

نیتروژن مایع
نقطه جوش نیتروژن مایع منفی 196 درجه سانتیگراد است. این ماده به دلیل سرمای زیاد نقش منجمد‏کننده را دارد که از آن به‏ویژه در درمان بیماری‏های سرطانی استفاده می‏شود. حالا این ماده منجمد‏کننده وسیله آزمایش مقاومت آی‌فون 6 شده است. در ویدئویی که منتشر شده آی‌فون 6 را در ظرف نیتروژن مایع می‏اندازند و جالب اینکه پس از بیرون‏آوردن هم دست از سر این گوشی منجمد‏شده برنمی‏دارند و آن را با چکش خرد می‏کنند.  

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =