تصاویر دیده نشده از «ایرباس ۳۸۰» در تهران

تعداد زیادی خبرنگار به فرودگاه «امام» تهران رفته بودند تا فرود بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان را تماشا کنند. ناگهان پنجره کابین خلبان باز می‌شود و کاپیتان ایرانی ایرباس 380، پرچم ایران را بیرون می‌آورد و تکان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از برترین ها: تعداد زیادی خبرنگار به فرودگاه «امام» تهران رفته بودند تا فرود بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان را تماشا کنند. ناگهان پنجره کابین خلبان باز می‌شود و کاپیتان ایرانی ایرباس 380، پرچم ایران را بیرون می‌آورد و تکان می‌دهد.

خلبان

بنا بر گزارش‌ها خلبان ایرباس A380-800 (بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان) متعلق به خطوط هوایی امارات که چندی پیش از مبدا دبی در فرودگاه تهران به زمین نشست، یک ایرانی است.

خلبان

خبرگزاری "ایسنا" دوشنبه 14 مهر 93 گزارش داد وقتی این هواپیمای خاص در "فرورگاه امام" نشست برای استقبال مراسم آب‌پاشی روی هواپیما انجام شد.

خلبان

در این لحظه کاپیتان کامبیز پورقناد، خلبان ایرانی این هواپیمای غول‌پیکر وقتی متوجه حضور تعداد زیادی خبرنگار و عکاس در کنار هواپیما شد، پنجره کابین خلبان را باز کرد و پرچم ایران را از پنجره برای تماشاگران تکان داد.

خلبان

خلبان ایرانی «کامبیز پورقناد» چهل و سه ساله بیست سال سابقه خلبانی دارد و اولین پروازش با ایرباس 380 را پیش از این از مبدا دوبی به مقصد لندن انجام داده است.

خلبان
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  76  =  85