تصمیم عجیب داور در جام حذفی

زمانی که جمشیدی سوت پایان بازی نفت تهران – شهرداری اردبیل را زد، سیاوش کوروشی بازیکن نفت که از برد تیمش خوشحال بود توپ را برداشت و آن را به هوا شوت کرد. این خوشحالی مثل خوشحالی سرخیو راموس در جام جهانی بود. اما داور بازی نفت تهران – شهرداری اردبیل به بازیکن نفت کارت زرد داد و او که یک کارت زرد دیگر در این مسابقه گرفته بود، از بازی بعدی تیمش محروم شد.

خبر آنلاین: زمانی که جمشیدی سوت پایان بازی نفت تهران – شهرداری اردبیل را زد، سیاوش کوروشی بازیکن نفت که از برد تیمش خوشحال بود توپ را برداشت و آن را به هوا شوت کرد. این خوشحالی مثل خوشحالی سرخیو راموس در جام جهانی بود. اما داور بازی نفت تهران – شهرداری اردبیل به بازیکن نفت کارت زرد داد و او که یک کارت زرد دیگر در این مسابقه گرفته بود، از بازی بعدی تیمش محروم شد.

داور این دیدار در حالی به بازیکن نفت کارت زرد داد که در جام جهانی سرخیو راموس با همین مدل خوشحالی کارت نگرفته بود. نفتی ها اعتقاد داشتند که بازیکن تیمشان به دلیل فشار زیادی که روی آن‌ها بود از برد تیمش خوشحال بوده و خوشحالی کرده. اما داور هم نظرش این بود که بازیکن نفت با این کار به داور بی‌احترامی کرده است.

از طرفی در ورزشگاه دوربینی نبوده که این صحنه را ضبط کند و حالا نفتی‌ها هم نمی‌توانند نسبت به این ماجرا اعتراض کنند. این در حالی است که هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری معتقد است اگر این کار بازیکن فقط برای خوشحالی باشد، می‌توان رای را برگرداند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  −  26  =