تست روان‌شناسی: تشخیص میزان محبوبیت در دوستی

یکی از سوالاتی که همیشه ذهن برخی را به خود مشغول کرده، این است که دوستانم در نبود من چه صحبت‌هایی درباره من می‌کنند و من را چطور دوستی می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از خراسان: «اونو می‌گی؟! اون که خیلی رفیق بامرامیه و ظاهر و باطنش یکیه!»، «اونو می‌گی؟! از اون دورو‌تر و پست‌تر ندیدم، خیلی فیلمه!». گاهی این دو جمله در مواقعی به کار می‌رود که افراد در یک جمع دوستانه، پشت سر یکی از دوستانشان صحبت می‌کنند و نظرشان را درباره او می‌گویند.

موفقیت در همین باره می‌نویسد که در دنیای شلوغ امروزی، یافتن یک دوست خوب درست به اندازه یک دوست خوب بودن مهم است چون نحوه گفتار، رفتار و تفکر ما با دیگران از موثر‌ترین عوامل در بهبود یا آسیب رساندن به ارتباط ما با دیگران است. با این حال اگر می‌خواهید که از نظر دوستان درباره خودتان اطلاع پیدا کنید، به شما توصیه می‌شود که به 12 سوال آزمون روان‌سنجی پی‌آمده پاسخ دهید. برای پاسخ دادن به سوالات این آزمون، باید نظرتان را درباره صحیح یا غلط بودن هر عبارت در مقابل آن علامت بزنید. توجه داشته باشید که هرچه پاسخ‌های شما به واقعیت نزدیک‌تر باشد، نتیجه آزمون واقعی‌تر خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  +    =  30