اسامی تیم ملی ۲۱ آذر اعلام می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تازه ترین نظراتش در مورد آماده سازی این تیم برای حضور در جام ملت های آسیا را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، کارلوس کی روش عصر امروز یکشنبه در نشستی خبری به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس آکادمی ملی المپیک گفت: ما روز 12 دسامبر(21 آذر) اسامی بازیکنان را اعلام خواهیم کرد تا اردوی آفریقای جنوبی کنار ما باشند. ما 19 بازیکن را دعوت خواهیم کرد که لژیونرها در اردوی آفریقای جنوبی کنار ما نخواهند بود.

وی ادامه داد: طبق محاسبه های من 50 درصد از بازیکنانی که در جام ملت ها حضور خواهند داشت در اردوی آفریقای جنوبی کنار ما خواهند بود تا در این اردو با شرایط آب و هوایی استرالیا تطبیق پیدا کنند. هدف دومی که ما در این اردو دنبال می کنیم این است که این اردو به من کمک می کند تا هر شکی که در ذهن دارم و احتمال مصدومیتی که وجود دارد، بتوانم با اطمینان خاطر 23 بازیکن را برای حضور در استرالیا انتخاب کنم.

وی افزود: بازی با آفریقای جنوبی هنوز قطعی نشده است اما امیدواریم بتوانیم این دیدار را در اردو داشته باشیم. اگر در ایران بمانیم قطعا این شانس برای بازی کردن را نخواهیم داشت. ما برای اردوی آفریقای جنوبی سه دلیل خواهیم داشت؛ اول برای تطبیق پذیری، دوم برای انتخاب بازیکن و سوم برای انجام دیدارهای تدارکاتی.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه نشست خبری خود خاطرنشان کرد:  در اردوی آفریقای جنوبی ما این شانس را داریم تا برابر تیم هایی قرار بگیریم که استیل بازی آنها شبیه بازی تیم های حاضر در استرالیاست. تیم ملی قطر خیلی از بازیکنان آفریقایی را در اختیار دارد. همچنین امارات هم تیم محکمی است. بازی با تانزانیا به همین منظور برگزار می شود. ما در تهران این شانس را نداریم که بتوانیم با این تیم ها بازی کنیم. اما آفریقای جنوبی فرصت مناسبی است تا بتوانیم با این تیم ها بازی کنیم.

وی ادامه داد: بعد از اردوی آفریقای جنوبی به تهران برخواهیم گشت و روز 7 دیماه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی فلسطین خواهیم رفت. بعد از این این بازی برای اردوی استرالیا ایران را ترک خواهیم کرد. به خاطر مسافتی زیادی که ایران تا استرالیا دارد باید زودتر به این کشور برویم تا بازیکنان آماده شوند.

کی روش در مورد دیدار تدارکاتی با عراق نیز گفت: ما شش روز قبل از دیدار با بحرین به مصاف عراق خواهیم رفت تا بتوانیم خود را برای دیدار اول در جام ملت های استرالیا آماده کنیم.

این مصاحبه تکمیل می شود..

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  4