واکنش فن خال به انتقاد دستیار فرگوسن

سرمربی یونایتد به انتقادات مایک فیلان که او را مقصر اصلی مصدومیت های زیاد دانسته واکنش نشان داده است .

وب سایت نود: سرمربی یونایتد به انتقادات مایک فیلان که او را مقصر اصلی مصدومیت های زیاد دانسته واکنش نشان داده است .

فن خال در کنفرانس امروز خود به خبرنگاران گفت :" خوشبختانه الان فقط 4 مصدوم دارم . پس اوضاع مان از همیشه بهتر است . شاو، دی ماریا، بلیند و اسمالینگ مصدوم هستند .همانطور که هفته پیش گفتم نور را می شود در اخر تونل دید . مصدومیت اسمالینگ جدی نیست و حدود دو هقته نخواهد بود . کار خوبی کرد که بلافاصله از بازی خارج شد .

من دستیاری به نام رایان گیگز دارم که حریف را به خوبی آنالیز کرد و به روش بسیار خوبی گزارشش را به بازیکن ها اعلام کرد پس خیلی خوشحالم .

من تلویزیون انگلیس را نگاه نمی کنم پس نمی دانم کارشناس ها چه می گویند . ولی نمی دانم کسی که در منچستریونایتد کار نمی کند چگونه از کارهای ما باخبر است . این انتقادات بی اساس است . من همه چیز را انالیز می کنم ولی این حرف ها بی اساس است پس من حرفی ندارم .

من فکر می کردم لیورپول بهتر از این ها کار بکند ولی لیگ برتر آسان نیست . آن ها از نظر مصدومیت یک مقدار بدشانس بودند ولی باید شرایط را مدیریت کنند و اوضاع را پشت سر بگذارند . هنوز فکر می کنم که آن ها می توانند برای سهمیه بجنگند . به آن ها باور دارم چون چند بازیکن خوب دارند .

باید لیورپول را شکست دهیم تا نشان دهیم که الدترافورد دوباره ترسناک شده است . شکست مقابل سوانسی در هفته اول خیلی ناامید کننده بود چون باید از همان ابتدا الدترافورد را ترسناک نشان می دادیم . حالا مقابل لیورپول دوباره فرصت انجام همچین کاری را داریم .

نه من فعلا به گرفتن چلسی و یا سیتی فکر نمی کنم . آروزی داشتن مکان چلسی و یا سیتی را در جدول دارم ولی باید بازی به بازی پیش برویم و این مهمترین چیز است . شکست دادن لیورپول مهمتر از فکر کردن به گرفتن چلسی و یا سیتی است .

فالکائو می تواند این هفته به ترکیب باز گردد . "

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  30  =