چراغ سبز قرمزها برای معاوضه بازیکن با استقلال

سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: در صدد هستیم تیم خود را به بهترین شکل ممکن تقویت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جام نیوز، سعید عباسی درباره انتخاب مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: زمان دقیق جلسه هیات مدیره مشخص نیست اما قطعا در هفته جاری این جلسه برگزار می شود و اعضای هیات مدیره مدیرعامل را انتخاب می کنند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که حاضر است مدیرعامل تراکتورسازی شود، تاکید کرد: شخصا در نظر ندارم مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی شوم اما اگر نظر اعضای هیات مدیره این باشد و به اتفاق آرا من انتخاب شوم، قبول می کنم.

 

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت حامد لک، شهریار شیروند و محسن دلیر تاکید کرد: ظرف یکی، دو روز آینده جلسه ای را با رسول خطیبی برگزار می کنم. از او خواسته ام لیست بازیکنان موردنظر و همچنین لیست مازاد خود را اعلام کند تا ببینیم آیا این 3 بازیکن جزو بازیکنان مازاد هستند یا نه. بنا بر اعلام خطیبی درباره آنها ظرف یکی، دو روز آینده تصمیم نهایی را اتخاذ می کنیم. اگر هم آنها در لیست مازاد نباشند، به تمرینات تراکتورسازی برمی گردند.

 

عباسی درباره نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: دو بازیکن خارجی جذب کردیم و همچنان گزینه های خارجی دیگری را مد نظر داریم. رایزنی هایی انجام شده است و شاید در یکی، دو مورد با باشگاه های دیگر بازیکن تبادل کنیم.

 

وی درباره احتمال جذب تیموریان خاطرنشان کرد: خطیبی به ما گفته آندو را می خواهد. در حال رایزنی هستیم اما باید ببینیم تکلیف او با استقلال چه می شود. اگر پیشنهاد استقلالی ها منطقی باشد، حتی می توانیم با آنها بازیکن هم معاوضه کنیم اما باید صبر کنیم و ببینیم شرایط چطور می شود.

 

عباسی درباره شرایط سینا عشوری، حمودی و خلیل زاده بیان داشت: منتظریم سازمان نظام وظیفه درباره این 3 بازیکن نظر نهایی اش را اعلام کند. ما امیدواریم بتوانیم در ادامه بازی ها از این 3 بازیکن استفاده کنیم که در این صورت باید نام چند بازیکن را از لیست خود خارج کنیم.

 

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پایان افزود: در صدد هستیم تیم خود را به بهترین شکل ممکن تقویت کنیم. با توجه به نیاز های خطیبی بازیکن می گیریم و با ترکیبی از بازیکنان قدرتمند به لیگ قهرمانان آسیا برویم.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  −    =  75