تیر خلاص وزیر به ماجرای افزایش ۲ برابری تعرفه بسته‌های اینترنت ایرانسل

وزیر ارتباطات با رسم جدولی از مقایسه تعرفه بسته‌های اینترنت 3 اپراتور تلفن همراه در پاسخ به اعتراض شدید کاربران در شبکه‌های اجتماعی، گفت: در حال حاضر دو اپراتور دیگر تغییری در نرخ بسته‌های خود نداشته‌اند و مشترکان می‌توانند براساس نرخ‌ها اپراتور خود را انتخاب کنند.

id=1053879

این مقایسه را می توان حسن ختام وزیر در موضوع افزایش دو برابری تعرفه بسته های اینترنت اپراتور دوم تلفن همراه، دانست.

محمود واعظی که در ماجرای تصویب اولیه نرخ 2.5 ریال برای اینترنت موبایل (که سپس به 0.5 ریال به ازای هر کیلوبایت کاهش یافت) به مشترکان توصیه می کرد باید در نسل های بالاتر از بسته استفاده کنند، اکنون نیز در برابر افزایش تعرفه های اینترنت یک اپراتور، مسیر تعرفه ارزان تر دیگر اپراتورها را برای کاهش هزینه های مشترکان پیشنهاد می کند.

از آغاز اعتراض های مشترکان نسبت به افزایش دو برابری تعرفه اینترنت ایرانسل، این اپراتور به سرعت چند بسته با قیمت های نزدیک به قبل (بسته های شبانه) را به سبد بسته های خود اضافه کرده است که اما به دلیل شبانه بودن مورد رضایت مشترکان قرار نگرفته است. زیرا مشترکان اعلام می کنند از ساعت 2 تا 8 بامداد خواب هستند و نیاز به اینترنت ندارند.

مشخص نیست آیا اپراتور دوم تلفن همراه این واکنش را از سوی مشترکان خود پیش بینی می کرد یا خیر، اکنون باید دید با شرایط پیش آمده آیا با پافشاری روی تعرفه های جدید و عدم تغییر تعرفه‌ها، ریزش مشترکانش را به سمت دو اپراتور دیگر به انتظار خواهد نشست و آیا دو اپراتور دیگر با عدم افزایش تعرفه های خود، زمینه مهاجرت مشترکان اینترنتی اپراتور دوم به سمت خود را فراهم خواهند کرد.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13931006000147#sthash.M21c860T.dpuf

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  3  =