هجوم پلیس به دفاتر ال جی

کارآگاهان پلیس کره جنوبی با هجوم به تعدادی از دفاتر اصلی شرکت ال جی به دنبال این موضوع هستند که آیا یکی از مدیران ارشد این شرکت به طور عمدی به تولیدات سامسونگ آسیب زده است؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ازفارس به نقل از کره هرالد، این مدیر ارشد ال جی متهم است که به طور عمدی به محصولات الکترونیک ساخت سامسونگ که در نمایشگاهی در برلین به نمایش گذاشته شده بودند آسیب زده است. این مسئله در ماه های گذشته موجب تشدید منازعات حرفه ای میان این دو شرکت رقیب کره ای شده است.

بر اساس اسنادی که به دست پلیس افتاده، چو سانگ جین مدیر واحد لوازم خانگی الکترونیک شرکت ال جی در زمان بازدید از مرکز Saturn در برلین در ماه سپتامبر به ماشین لباسشویی پیشرفته ساخت سامسونگ به طور عمدی آسیب جدی وارد کرده است. پلیس همچنین تعدادی هارد دیسک را که تصور می شود حاوی اطلاعاتی در این زمینه است از دفاتر ال جی در شهرهای یوئدو و سئول ضبط کرده است.

این مدیر ال جی متهم به شکستن درهای چهار ماشین لباسشویی هوشمند Crystal Blue قبل از برگزاری نمایشگاه تجاری International Funkausstellung‌است.

ال جی رسما هرگونه دخالت در این مساله را انکار کرده است. با این حال تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته نشان دهنده دخالت وی در این موضوع است و احتمالا چو سانگ جین ظرف روزهای آینده توسط پلیس احضار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  6  =