ایران – قطر از نگاه آمار/سهم ما از بازی

پیروزی 1 بر صفر برابر قطر رای به شش امتیازی شدن ایران داد، در پایان بازی ایران – قطر تیم حریف در 57 درصد از زمان بازی صاحب توپ بود و تعداد پاس های این تیم در برابر ایران 482 پاس در مقابل 357 پاس بود اما در نهایت نتیجه ای که رقم خورد به سود ایران بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کارلوس کروش در بازی با قطر باری دیگر نشان داد ترجیحش به جای در اختیار داشتن مالکیت توپ ، بازی هدفمند برای رسیدن به گل است. این را آمار بازی ایران و قطر به دقت نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بر اساس آمار ارائه شده از سوی شرکت پروزون در پایان بازی ایران – قطر تیم حریف در 57 درصد از زمان بازی صاحب توپ بود و تعداد پاس های این تیم در برابر ایران 482 پاس در مقابل 357 پاس بود اما در نهایت نتیجه ای که رقم خورد به سود ایران بود.

پیروزی یک بر صفر رای به شش امتیازی شدن ایران داد، هر چند که فوتبال تدافعی تیم ملی در جریان این بازی به مذاق خیلی ها خوش نیامد و معتقد بودند ما نباید در برابر قطر این همه فشار تحمل می کردیم.

البته در این بازی ایران دو موقعیت مسلم گلزنی داشت در حالی که قطر بخت گلزنی نداشت. ایران 8 کرنر زد و قطر چهار کرنر. ضمن اینکه تیم کروش 17 بار شوت زنی کرد که 8 شوت در چارچوب بود قطری ها یازده بار اقدام به شوت زنی کردند که تنها یک شوت در چارچوب بود.بدین شکل می توان گفت ایرانی ها استفاده بهینه ای از فضا و توپ داشتند.

شما می توانید آنالیز دقیق و جز ئی تر این بازی از سوی شرکت پروزون را در اینجا  تماشا کنید…

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  −  24  =