مشهورترین «بیوه های سیاه» تاریخ(+عکس)

وقتی در سرداب را باز کردند بیش از 20 تابوت چوبی که معلوم بود یک نفر با زحمت بسیار آنها را ساخته است به چشم می خورد. همه تابوت ها پر از جسد بود، اجساد انسان هایی که یک زن، آنها را به قتل رسانده بود؛ زنی بیمار که فقط به خاطر حسادت مرتکب قتل شده بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،وقتی در سرداب را باز کردند بیش از 20 تابوت چوبی که معلوم بود یک نفر با زحمت بسیار آنها را ساخته است به چشم می خورد. همه تابوت ها پر از جسد بود، اجساد انسان هایی که یک زن، آنها را به قتل رسانده بود؛ زنی بیمار که فقط به خاطر حسادت مرتکب قتل شده بود.

بیوه های سیاه لیورپولی

سال 1881 بود که «توماس هیگینز» به همراه همسر و دختر جوانش به خانه کاترین و مارگارت فلاتاگان، دو خواهر انگلیسی که در لیورپول ساکن بودند نقل مکان کرد. آنها طبقه بالای خانه شان را به این خانواده سه نفره اجاره داده بودند، هنوز چند ماهی از ساکن شدن خانواده هیگینز در خانه جدید نمی گذشت که مادر خانواده جان سپرد.

با گذشت زمان، مارگارت به توماس هیگینز علاقمند شد و آنها با یکدیگر ازدواج کردند. پس از ازدواج هیگینز با مارگارت، دختر او نیز به طرز مشکوکی جان سپرد. وقتی برادر توماس از این موضوع مطلع شد، مطمئن شد کاسه ای زیر نیم کاسه است. او به اداره پلیس لیورپول رفت و این ماجرای مشکوک را از اول تا آخر توضیح داد، به این ترتیب حکم نبش قبر صادر شد و جسد مادر و دختر در پزشکی قانونی تحت آزمایش قرار گرفت.

آثار مسمومیت با یک نوع سم به چشم می خورد. با آغاز تحقیقات درباره نقش خواهران فلانگان در این جنایت، راز قتل های دیگر این خواهران نیز فاش شد. آنها دختر جوان دیگری که پیش از خانواده هیگینز در آنجا ساکن بود را نیز با سم کشنده به قتل رسانده بودند.

پس از دستگیری خواهران فلاناگان و بازجویی از آنها معلوم شد که دوخواهر برای گرفته پول بیمه دست به این قتل ها زده بودند. با انتشار این خبر، به خواهران فلاناگان، لقب «بیوه های سیاه» لیورپول را دادند. پس از محاکمه، هر دو خواهر به دار مجازات آویخته شدند.
 

بیوه

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  6  =