خرید تازه مایکروسافت برای تحلیل حجم بالای اطلاعات

مایکروسافت به تازگی شرکتی به نام Revolution Analytics را خریداری کرده که در زمینه تحلیل حجم بالای اطلاعات دارای تخصص فراوانی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  فارس به نقل از اینفورمیشن ویک، شرکت یاد شده ابزار متنوعی برای تحلیل اطلاعات و ارائه پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه ارائه می‌دهد.

این شرکت اظهار امیدواری کرده که از این طریق بتواند کاستی‌های خود را در حوزه یاد شده برطرف کند. این شرکت  هشت سال قبل تاسیس شده و پلاتفورمی راه اندازی کرده که به شرکت های تجاری امکان می دهد حجم بالایی از اطلاعات را سازماندهی، مدیریت و دسته بندی نمایند.

مایکروسافت می گوید قصد دارد با بهینه سازی سرویس‌های ارائه شده از سوی Revolution Analytics آن را طیف گسترده تری از علاقمندان ارائه دهد.

در حال حاضر بخش عمده این بازار در اختیار SAS است و IBM در رتبه دوم قرار دارد. آی بی ام در سال 2009 شرکت SPSS را برای نقش آفرینی گسترده تر در این حوزه خریداری کرد. انتظار می رود این اقدام به تحولاتی در برنامه های Microsoft SQL Server، SQL Server Analysis Services و SQL Server Parallel Data Warehouse (PDW) مایکروسافت هم منجر شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  9