پخش شب‌نامه علیه رئیس‌جمهور

رصد خانه «تابناک» جایی است که خبرهایی گاه غیررسمی و گاه خبرهایی که مورد توجه قرار نمی‌گیرد را برای مخاطبان آماده می‌کند. تیترها و خبرهایی هم چون «سایت هاشمی رفسنجانی: فساد امروز، آرزوی حجتیه بود»،« در شورای عالی امنیت ملی بحثی درباره حصر نشده است»،«گفتند تصاویر احمدی نژاد را حذف کنید» و «اگر فرماندار داراب از خاتمی تبری نجوید چاره ای جز عزل نداریم» را در این رصد خانه بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تحولات در گذر است و خبر هیچگاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و گاه غیر رسمی. خبرهای که گاه مورد توجه قرار می گیرد و گاه همه به راحتی از کنار آن می گذرند. رسانه های خبری هر کدام به فراخور وابستگی جناحی خود خبرهایی را برجسته می کنند و در مواردی هم از کنار آن می گذرند. اگر خبر، به ما هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم رنگ و پر رنگ منتقل کردن خبر تاثیری داشته باشد.

 

رصد خانه «تابناک» جایی است که خبرهایی گاه غیررسمی و گاه خبرهایی که مورد توجه قرار نمی‌گیرد را برای مخاطبان آماده می‌کند. خبرهایی که گاه به ملاحظه جناح های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه رانده می‌شوند، اما همین خبرها، خبرهایی هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصد خانه تیتر و خلاصه ای از مهم ترین اخباری که اطلاع از آنان ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و اینک رصد خانه تابناک را ملاحظه کنید:

 

بشارت رئیس‌جمهور عراق به تروریست‌ها!

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =