رشد ۵۳ درصدی تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان

حجم تماس با مرکز ارتباط با مشتریان طی نه ماه ابتدای امسال نسبت با مدت مشابه آن طی چهار سال اخیر 53% رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد : حجم تماس با مرکز ارتباط با مشتریان طی نه ماه ابتدای امسال نسبت با مدت مشابه آن طی چهار سال اخیر 53% رشد داشته است.

دکتر مالکی به توسعه خدمات و محصولات بانک پارسیان اشاره کرد و افزود : در راستای افزایش خدمات و محصولات بانک، تماس های این واحد نیز افزایش یافته است که بر اساس آخرین گزارش دوره ای، این واحد از ابتدای سال تا پایان آذرماه، پاسخگوی بیش از 70،000 تماس از کانال های مختلف ارتباطی بوده است که 92% تماس ها بصورت تلفنی پاسخ داده شده است.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان خاطر نشان کرد : بر اساس این گزارش، حجم تماس ها طی نه ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه آن طی چهار سال اخیر 53% رشد داشته است. به طور کلی از سال 89 تاکنون تماس های تلفنی 57%، پیام های وب و ایمیل های ارسالی به مرکز 40% افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تماس ها با مرکز طی نه ماه ابتدای امسال پیرامون خدمات الکترونیکی بانک بوده است، مهمترین دلایل افزایش تماس ها را گرایش مردم به بانکداری الکترونیک، پرداخت وجه خرید و انجام معاملات از طریق بانکداری الکترونیک، ارایه خدمات الکترونیکی جدید توسط بانک، تمایل به استفاده از کارت پول به جای استفاده و حمل پول نقد، راه اندازی نسخه ios برنامه همراه بانک، طرح جشنواره "سفر رویایی بانک پارسیان"، طرح جشنواره "کارتخوان پارسیانی" در نیمه دوم شهریور ماه برشمرد.

دکتر مالکی همچنین افزود: در سال جاری، مسدود کردن کارتهای نقدی و غیرفعال سازی خدمات بانکداری الکترونیک مانند: اینترنت بانک، تلفنبانک و همراه بانک به صورت غیرحضوری نیز به فهرست خدمات ارایه شده توسط مرکز ارتباط با مشتریان اضافه شد که این امر باعث بالارفتن آمار تماس ها و میزان رضایت مشتریان شده است.

گفتنی است ؛ برقراری ارتباط تنگاتنگ با مشتریان، پاسخگویی موثر و با کیفیت، تکریم مشتریان، سرعت در ارایه خدمات و امنیت اطلاعات مشتریان از اصول محوری و همراه از اهداف "مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان " است . مرکز ارتباط با مشتریان که از واحد های زیرنظر روابط عمومی می باشد از ساعت 7:30 لغایت 21 پاسخگوی سوالات بانکی مشتریان بصورت تلفنی، ایمیل، پیامک، پیغام صوتی و فکس است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  1  =