همه آنچه باید در مورد پردازشگر گوشی هوشمند بدانید

اکنون تعدادی زیادی گوشی هوشمند پرچم دار و معمولی با پردازشگر های در بازار گوشی های هوشمند وجود دارد و تعداد زیادی نیز در راه بازار هستند. همه آنها نیز به گونه ای داعیه آن را دارند که پردازشگر های آنها جزو بهترین و سریع ترین و کم مصرف ترین پردازشگر ها هستند. اما هر کدام از این پردازشگر ها چه ویژگیهایی دارند و داستان آنها از چه قرار است؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اکنون تعدادی زیادی گوشی هوشمند پرچم دار و معمولی با پردازشگر های در بازار گوشی های هوشمند وجود دارد و تعداد زیادی نیز در راه بازار هستند. همه آنها نیز به گونه ای داعیه آن را دارند که پردازشگر های آنها جزو بهترین و سریع ترین و کم مصرف ترین پردازشگر ها هستند. اما هر کدام از این پردازشگر ها چه ویژگیهایی دارند و داستان آنها از چه قرار است؟

به گزارش «تابناک» اکنون یک روندی در بازار تکنولوژی گوشی های هوشمند به راه افتاده است که تمرکز سازندگان بر روی پردازشگر ها معطوف شده قدرت آنها را با تعداد بیشتر هسته ها و گیگاهرتز ها به نمایش میگذارند. به تبع آن مشتریان نیز به دنبال این موضوع هستند و در خرید گوشی تلفن هوشمند یکی از نکات اصلی مد نظر آنها قدرت پردازشگر است. اما آیا شما میدانید که همه اینها چه معنی میدهد؟

همه

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  −    =  64