نسبت‌ های قانونی شرکت داری در بانک توسعه صادرات به خوبی رعایت شده است

دکتر صالح آبادی:

مدیرعامل بانک توسعه صادرات تقویت ارتباط میان این بانک و شرکت‌های زیر مجموعه آن را به منظور استفاده از ظرفیت‌های متقابل و تکمیل زنجیره خدمات بانک خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، دکتر علی صالح آبادی در جلسه هیات مدیره شرکت گروه اقتصادی تابع "سعید مستشار" را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی کرد و افزود: ارتباط با شرکت گروه اقتصادی زیرمجموعه باید به گونه‌ای باشد که بانک، شرکت را جزئی از خود دانسته و مدیریت‌ها آن را به عنوان بازوهای قدرتمند خود تلقی کنند.

دکتر صالح آبادی ضمن ابراز خرسندی از نحوه شرکت‌داری بانک توسعه صادرات گفت: خوشبختانه در این بانک ضوابط و نسبت‌های مدنظر بانک مرکزی در شرکت‌های تابعه به خوبی رعایت می شود.

به گفته دکتر صالح آبادی بسیاری از فعالیت های شرکت گروه اقتصادی تابعه در راستای تکمیل زنجیره ارزش خدمات بانک توسعه صادرات است.

رییس مجمع شرکت گروه اقتصادی تابعه پیشنهاد استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه با همکاری بانک و شرکت را به منظور خلق فرصت‌های مناسب ارائه کرد.

وی تصریح کرد: در جلسه هیات مدیره بانک در خصوص اداره اموال تملیکی بانک مقرر شد شرکتهای فعال تحت تملک بانک تحت نظارت شرکت گروه اقتصادی زیرمجموعه نظارت و سرپرستی شده واموال فیزیکی مانند زمین و ابنیه توسط اداره ساختمان بانک با یک اصلاح کوچک در عنوان و تقویت ساختار اداره یاد شده، مدیریت شوند.

دکتر صالح آبادی بر لزوم ارتباط و هماهنگی میان اداره امور مجامع و شرکت های تابعه بانک توسعه صادرات و شرکت گروه اقتصادی تابعه بانک تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم بهبود وضعیت نقدینگی شرکت گروه اقتصادی تابعه بانک اظهارداشت : لازم است درشرایط فعلی اقتصادی کشور به این شرکت از طریق ارتباط بین هیات مدیره های دو مجموعه مساعدت لازم صورت پذیرد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ضمن تشکر از حسن نظر و تدبیر تدین مدیرعامل سابق این شرکت، خواستار کمک و همراهی ایشان در ادامه مسیر فعالیت این شرکت شد.

دکتر صالح آبادی با ذکر سوابقی از نحوه فعالیت سعید مستشار در سازمان بورس اوراق بهادار، ارتباطات قوی، بهره مندی از مشورت و روحیه مشارکتی را از جمله خصلت‌های شایسته مدیرعامل جدید شرکت گروه  اقتصادی تابعه ذکر کرد.

هم‌افزایی بین اعضای مجموعه، انرژی بالا، پاکدستی، انگیزه قوی و تسلط در مدیریت اجرایی ازجمله دیگر ویژگی‌های  مستشار بود که دکتر صالح آبادی به آن اشاره کرد و گفت: بی تردید ایشان خواهند توانست با همکاری نیروهای تحت پوشش خود و همکاران بانک توسعه صادرات به ارتقاء شرکت کمک شایانی کند.

 سعید مستشار در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد دکتر صالح آبادی و اعضای هیات مدیره شرکت اقتصادی تابعه به وی برای تصدی این مسوولیت گفت: در مدت شش سال که در شرکت تابعه سازمان بورس اوراق بهادار فعالیت داشتم تمام برنامه‌هایم متمرکز بر تعامل بیشتر و ارتباط زنجیره‌ای سازمان و شرکت تابعه بود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با بهره مندی از نظرات مدیران شرکت و بانک توسعه صادرات برای بهبود وضعیت این مجموعه هرچه بهتر در جهت تداوم فعالیت های توسعه ای آن گام بردارد.

سعید مستشار تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی به پایان رسانده و در حال حاضر دانشجوی دکتری این رشته است.سابقه فعالیت او به مدیرعاملی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و رییس روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار باز می گردد

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  −  16  =