مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بانک پارسیان برگزار شد

مراسم تودیع و تکربم دکتر علی دیواندری و معارفه دکتر کورش پرویزیان با حضور دکتر سیف، رئیس کل بانک مرکزی، مدیران ارشد نظام بانکی، اعضاء هیات مدیره و مدیران بانک پارسیان در تاریخ 19 اسفند ماه در محل ساختمان مرکزی بانک پارسیان برگزار شد.


دکتر پرویزیان: بانک پارسیان حافظ منافع کارکنان، مشتریان و سهامداران خود است
دکتر پرویزیان نیز با قدردانی از زحمات دکتر دیواندری گفت : ایشان مدیری فرهیخته و اندیشمند در نظام بانکی کشور هستند و جای دارد از زحمات ایشان تقدیر شود .
مدیرعامل بانک پارسیان افزود : از حسن اعتماد اعضای هیات مدیره تشکر می کنم و امیدوارم که پاسخ این اعتماد را با صداقت و راستی و درستی بدهم. کار اصلی بدوش مدیران و کارکنان بانک است و هرکدام از آنها نقش برجسته و ویژه ای در بانک دارند و ما هم امیدواریم که در این ایام بتوانیم در خدمت آنها باشیم.
وی ضمن تشکر از دکتر سیف و بانک مرکزی به خاطر سیاست های خوبی که در حوزه کنترل تورم و ثبات بازار و آرامش برای شبکه بانکی در پیش گرفته‌اند، گفت: به‌کارگیری خدمات خردمندانه در شبکه بانکی و حمایت از بخش تولید و کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان از دیگر اقدامات بانک مرکزی است و مطمئنم شرایط با تدبیر دکتر سیف و همکارانشان روز به روز بهتر خواهد شد.
دکتر پرویزیان، حفظ و ارتقاء برند بانک پارسیان برای مشتریان از وظایف و تکالیف تمام کارکنان این بانک دانست و افزود : رعایت بیش از پیش مقررات بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین حفظ حقوق سهامداران و کارکنان بانک و شفافیت و حضور در عملیات و اطلاع رسانی درست و سریع به نهادهای مالی کشور از دیگر برنامه های این بانک است.
مدیر عامل بانک پارسیان، پیگیری و وصول مطالبات معوق و برنامه ریزی صحیح را از دیگر برنامه های این بانک اعلام کرد و اظهار داشت: در خدمت به نظام بانکی کشور، بانک پارسیان با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و نظام بانکداری پیشرفته و مدرن، در بازار بین‌الملل همانطور که دکتر دیواندری آغاز کردند، حضور خواهد داشت و امیدوارم بتوانیم خدمات بهتر و ارزشمندی به مشتریان ارائه کنیم.
پرویزیان همچنین اظهار داشت : امیدواریم با سیاست‌هایی که بانک مرکزی دنبال می‌کند بتوانیم سرویس محوری و خدمت محوری به مشتریان را به‌عنوان اولویت اصلی و اول دنبال کنیم تا درآمد بانک از این محل تامین شود و سود مطلوبی به سهامداران خود بدهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2