درخشش ۳برادر ایرانی در صنعت مد جهانی/عکس

برادران گلکار در سال 2011 برای طراحی لباس‌های مردانه این برند «Emperor1688 » جایزه the prestigious Esquire Designer of the year» را از آن خود کرده و در سال 2012 دوباره نامزد دریافت همین جایزه شدند

height=294

به نوشته مجله فروردین، برادران گلکار در سال 2011 برای طراحی لباس‌های مردانه این برند «Emperor1688 » جایزه the prestigious Esquire Designer of the year» را از آن خود کرده و در سال 2012 دوباره نامزد دریافت همین جایزه شدند.

برند «Emperor1688 » تأسیس شده در سال 2007، برندی بسیار مبتکر و خلاق در طراحی لباس‌های لوکس مردانه است که همواره برای استفاده بهترین پارچه و متریال از کارخانجات اروپایی، معروف بوده است. بهترین و خالص‌ترین پارچه‌های نخی از ایتالیا، سوئیس و انگلیس، این لباس‌های لوکس را تشکیل می‌دهند. از طرحهای هرینگبون سنتی گرفته تا طرحهای معاصر و جدیدتر، هر یک از پارچه‌ها با علاقه و اهمیت خاصی انتخاب می شود. این برند هواداران زیادی دارد، از بازیگرها و ورزشکاران درجه یک گرفته تا خانواده‌های اشرافی و سلطنتی در سراسر جهان. « Emperor1688»  در حال حاضر در چندین کشور دارای بوتیک‌های معتبر برای عرضه محصولات خود بوده و روز به روز شاهد پیشرفت این برند هستیم.

منبع:مدآنلاینhttp://modeonline.ir/Pages/News-4793.aspx

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  3  =