اختلاف نظر شدید برانکو با مدیریت پرسپولیس !

سرمربی کروات پرسپولیس از تصمیمات مدیریت در نقل و انتقالات راضی نیست. برانکو ایوانکوویچ که از نیمه های فصل گذشته به پرسپولیس اضافه شده فهرستی را در اختیار مدیریت باشگاه قرارداده که با بازیکنان مورد نظر مدیریت تفاوت دارد. اتفاقی که سبب شده میان او و مدیریت باشگاه اختلاف نظر ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سرمربی کروات پرسپولیس از تصمیماتمدیریت در نقل و انتقالات راضی نیست. برانکو ایوانکوویچ که از نیمه های فصل گذشتهبه پرسپولیس اضافه شده فهرستی را در اختیار مدیریت باشگاه قرارداده که با بازیکنانمورد نظر مدیریت تفاوت دارد. اتفاقی که سبب شده میان او و مدیریت باشگاه اختلافنظر ایجاد شود.

مدیریت پرسپولیس اصرار زیادی دارد که دوبازیکنسال های گذشته این تیم را جذب کند. کریم انصاری فرد یکی از این بازیکنان است کهمذاکراتی خوبی هم با مدیریت باشگاه داشته اما مورد نظر سرمربی نیست. با این حالمدیریت تلاش زیادی کرده که برانکو را راضی به امضای قرارداد انصاری فرد کند.بازیکن دوم محبوب مدیریت جلال حسینی است. مدافع سال گذشته پرسپولیسی ها که سالخوبی را برای خط دفاع این تیم رقم زده بود و حالا به نظر می رسد بازگشتش سروسامانی به خط دفاعی پرسپولیس بدهد با این حال برانکو با این خرید هم موافق نیست.

دلیل اول مخالفت برانکو با این دو گزینه هزینهبالایی است که باید برای جذبشان انجام شود و همین هزینه دست پرسپولیس را درخریدهای دیگر بسته می گذارد. مرد کروات شرایط سنی جلال حسینی رابه عنوان دلیلیبرای نخواستنش عنوان کرده و آمار پایین گلزنی انصاری فر را دلیلی برای جذب نکردناو.

با این همه طاهری می داند که بازگرداندن ایندوبازیکن بازی نقل و انتقالات را به نفع تیم مدیریتی او تغییرخواهد داد. هوادارانپرسپولیس به این شکل مدیریت معترض هستند و شاید طاهری ترجیح می دهد با جذب ستارههای آشنا جلوی اعتراض پرسپولیسی ها را بگیرد.

البته این پروژه یک راه حل داشت و ان هم ایدینیوبود. بازیکنی که به لیگ قطر نزدیک شده و بعید است به لیگ برتر بازگردد. بازیکنی کهجذب شدن اش هم کار ستارگی را انجام می دهد و هم برانکو را راضی می کند. برایبازیکن آلترناتیو اما برانکو به بازیکنانی که خودش از کرواسی معرفی کرده اعتقاددارد و مدیران قرمز به ستاره های قدیم تیم اعتماد کرده اند. ماجرایی که سبب ایجادناراحتی میان کادر فنی و مدیریت شده است.

منبع:عصر ایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  5