سیاسی دوباره حامی مالی پرسپولیس می شود؟

با این که چندین روز از حضور و فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات می گذرد اما همچنان اثری از حامی مالی وجود ندارد.پرسپولیس در ساختار خود فردی که مدعی اسپانسرینگ باشد را ندارد و همین سبب ایجاد سوال می شود:«چه کسی هزینه های پرسپولیس را می دهد؟» تا روز گذشته جواب روشنی برای این سوال وجود نداشت اما حدس و گمان هایی زده می شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با این که چندین روز از حضور وفعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات می گذرد اما همچنان اثری از حامی مالی وجودندارد.پرسپولیس در ساختار خود فردی که مدعی اسپانسرینگ باشد را ندارد و همین سببایجاد سوال می شود:«چه کسی هزینه های پرسپولیس را می دهد؟» تا روز گذشته جوابروشنی برای این سوال وجود نداشت اما حدس و گمان هایی زده می شد. درست در روزی کهتعدادی از هواداران حسین هدایتی دست به ایجاد تجمع اعتراضی علیه دولتی بودنپرسپولیس داشتند. سرو کله حمیدرضا سیاسی هم پیدا شد. مدیرعاملی که به زندان افتادهو به تازگی آزاد شده است. او روز گذشته به باشگاه پرسپولیس رفت و با طاهری سرپرستاین باشگاه دیدار کرد.

این طور که از شواهد برمی آید وزارت ورزش بر رایخود مبنی بر ندادن عنوان به اسپانسر پرسپولیس اصرار دارد و همین سبب شده که حامیمالی پرسپولیس اگر سیاسی باشد هم اجازه تبلیغات نداشته باشد. این طور می شود کهپرسپولیسی ها برای هزینه کرد در نقل و انتقالات پول هایی را به بازیکنان می دهنداما در اصل معلوم نیست این پول ها از کجا می آید پول هایی که پیش بینی می شود باتغییرات انجام شده در این روزهای باشگاه مربوط به طیف حمیدرضا سیاسی باشد.

منبع:عصر ایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  7