همایش و نمایشگاه تراکنش برگزار می‌شود

طی روزهای 4 تا 6 آبان‌ماه

همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش با حمایت نهادهای حاکمیتی و مشارکت بانک‌ها و شرکت‌های زنجیره‌ تأمین تراکنش توسط مرکز فابا، طی روزهای 4 تا 6 آبان‌ماه، در محل مجتمع نمایشگاهی شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی در این نمایشگاه که با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود، بانک‌ها، شرکت‌های فناوری فعال در عرصه‌ بانکداری، پرداخت الکترونیک و صنایع مالی و نهادهای ارائه کننده‌ خدمات همگانی به ارائه‌ آخرین دستاوردهای خود می‌پردازند. تاکنون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مرکز همکاری‌های فناوری‌ونوآوری ریاست‌جمهوری و شهرداری تهران به عنوان حامیان راهبردی رویداد تراکنش، پشتیبانی خود را از برگزاری آن اعلام کرده‌اند.
 همایش و نمایشگاه تراکنش که با نام اختصاری(ITE (Iran Transaction Exhibition شناخته می‌شود، با هدف رفع نیاز کشور به یک نمایشگاه تخصصی در این زمینه برگزار می‌شود. تعامل با دنیا و توجه به نوآوری در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک، دو رویکرد کلان همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش است. این رویداد می‌کوشد با فراهم کردن فرصت آشنایی فعالان داخلی با دستاوردهای شرکت‌های خارجی، زمینه‌ تعامل بین‌المللی و صادارت خدمات و محصولا ت فناورانه آنها را فراهم کند.
 در طول سه روز برگزاری این نمایشگاه، سه کنفرانس و نشست تخصصی «نوآوری در صنعت بانکداری»،‌ «سمینار تخصصی کارت و پرداخت» و «نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد نظام بانکی و شرکت‌های وابسته» با موضوع بایدها و نبایدهای دوران پسا تحریم در محل نمایشگاه برگزار می‌شود. ضمن اینکه جشنواره‌ کسب‌وکارهای نو(استارت‌آپ‌ها) با محوریت بانکداری و خدمات مالی هم‌زمان با آن، در محل رویداد برپا است.
تولیدکنندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار در صنعت بانکداری و پرداخت، شرکت‌های خارجی فعال در عرصه‌ فناوری اطلاعات صنایع مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، سازمان‌های ارائه دهنده‌ خدمات فناوری اطلاعات همگانی، ارائه‌دهندگان خدمات و راه‌کارهای پرداخت الکترونیک و شرکت‌های تازه‌کار و صاحبان ایده‌های نوین در حوزه‌ تراکنش از جمله شرکت‌کنندگان این رویداد هستند.
همایش و نمایشگاه تراکنش طی سه روز از 4 تا 6 آبان در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می‌شود و از ساعت 9 تا 19 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.
گفتنی است آخرین فرصت اعلام حمایت از این رویداد برای برای بانک‌ها و شرکت‌های متقاضی 8 مهرماه و آخرین زمان رزور غرفه، 15مهر است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد، بروشور این رویداد را از وب‌سایت www.itefaba.com دریافت کنند. اخبار مرتبط با این رویداد نیز بر روی این وب‌سایت منتشر می‌شود.
لازم به ذکر است بازدید از نمایشگاه با ثبت نام قبلی از طریق وب‌سایت نمایشگاه امکان‌پذیر است. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  ⁄  17  =