شرکت های Qunar و CyberSource همکاری می کنند

موتور جستجوی تور و گردشگری معروف چینی Qunar، قصد دارد با همکاری شرکت CyberSource، میزان موفقیت خود در مدیریت تقلب تراکنش های پرداختی توسط مشتریان را بالا ببرد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک موتور جستجوی تور و گردشگری معروف چینی Qunar، قصد دارد با همکاری شرکت CyberSource، میزان موفقیت خود در مدیریت تقلب تراکنش های پرداختی توسط مشتریان را بالا ببرد و سرویس پرداختی امن و مطمئن به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه دهد.

با این همکاری، شرکت Qunar، پایگاه خود را به پلتفرم پردازش های آنلاین و پرداختهای بین المللی CyberSource مجهز می کند. همچنین از این پس پردازش کارت های برندهای مختلف در این شرکت پشتیبانی می شود. شرکت Qunar از سیستم CyberSource Decision Manager که یک ابزار مدیریت تراکنش های تقلبی است نیز به منظور ارتقاء قابلیت های تشخیص تقلب خودکار استفاده خواهد کرد.

کشور چین به دلیل برخورداری از بزرگترین بازار مسافرتی در آسیا و اقیانوسیه شهرت دارد. تعداد حساب های بانکی با درآمد متوسط در این کشور در حال افزایش است و بیش از 70 درصد از جمعیت چین از سرویس های آنلاین استفاده می کنند.

شرکت CyberSource ، یک شرکت تابعه و متعلق به ویزا می باشد و بیش از 400 هزار کسب وکار در سراسر جهان از روش های مدیریت و پردازش تراکنش پرداخت CyberSource و Authorize.Net استفاده می کنند.

منبع : http://www.thepaypers.com/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  +    =  86