هشتمین مدرسه بانک اقتصادنوین گشایش یافت

افتتاح هشتمین مدرسه بانک اقتصادنوینهمزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، هشتمین مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای کردوان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،کریم نیکوکار، معاون اداری و پشتیبانی این بانک در مراسم افتتاح این مدرسه که با حضور  مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کشور، معاون فرماندار شهرستان دشتی و جمعی از مقامات و معتمدان استانی و محلی برگزار شد ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت، بانک اقتصادنوین مدرسه‌سازی را از سال 1390 از استان بوشهر آغاز نمود و مفتخر است که امروز پس از گذشت 4 سال دومین مدرسه بانک را در این استان افتتاح می‌کند.
وی به اهمیت موضوع مسئولیتهای اجتماعی در بانک اقتصادنوین اشاره کرد و افزود بانک اقتصادنوین در کنار فعالیت‌های اقتصادی، خود را متعهد به ایفای مسئولیتهای اجتماعی می‌داند و تاکنون اقدامات موثری در این زمینه انجام داده است که از  آن جمله می‌توان به مدرسه‌سازی، فعالیت‌های مرتبط با حفاظت از محیط‌زیست، حمایت از مراکز عام المنفعه و نیز حمایت از فرهنگ و هنر و ورزش اشاره کرد.
نیکوکار همچنین افزود در روزهای آینده 2 مدرسه دیگر بانک اقتصادنوین در استانهای اردبیل و کردستان افتتاح خواهد شد و ساخت چندین مدرسه دیگر نیز برای سال تحصیلی آینده در دستور کار قرار گرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄    =  2