هشدار موگرینی به عباس و نتانیاهو

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس تشکیلات خودگردان درباره افزایش خشونت در اراضی فلسطینی هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک «فدریکا موگرینی» در تماس تلفنی مجزا با «بنیامین نتانیاهو» و «محمود عباس» درباره افزایش خشونت در اراضی فلسطینی هشدار داد و از آنها خواست از واکنش‌های نامناسب خودداری کنند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، موگرینی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: «من با نتانیاهو و محمود عباس درباره افزایش خشونت‌ها، لزوم توقف اقدامات تروریستی و جلوگیری از واکنش‌های نامناسب گفت‌وگو کردم».

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، پیش از موگرینی، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا به طور مجزا با نتانیاهو و محمود عباس گفت‌وگو کرده و «نگرانی عمیق» خود را از موج اخیر ترور در اراضی اشغالی و سرزمین‌های فلسطینی بیان کرده بود.

 موگرینی بعد از کشته شدن یک زوج یهودی با نام‌های «ایتام و نعمه هنکین» در کرانه باختری نیز با صدور بیانیه‌ای از اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها خواسته بود به‌رغم این اتفاق، آرامش خود را حفظ کنند. او همچنین خواستار تشکیل کشور فلسطینی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  3  =