زنان آلمانی: امنیت را برگردانید

خبرگزاری فرانسه از شهر کلن آلمان خبر داد که 500 زن، تظاهراتی پر سر و صدا علیه افزایش بهت آور خشونت جنسی در جشن های شب سال نو میلادی انجام دادند. آلمانی ها، مهاجران را مقصر آن خشونت ها می دانند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنان پلاکاردهایی با مضامین ‘نه یعنی نه! قانون این است! به ما نزدیک نشوید!’، ‘خشونت علیه زنان ممنوع!’ در دست داشتند. زنان تظاهرکننده قابلمه زنان و سوت زنان در برابر کلیسای معروف شهر کلن اجتماع کردند. برخی دیگر از زنان پارچه نوشته هایی با مضامین ‘از زنان و کودکانمان محافظت کنید’ به همراه داشتند.»به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس شهر کلن بیش از 200 شکایت را ثبت کرده است که از دست درازی تا دو مورد تجاوز جنسی را در بر می گیرد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: شاهدن عینی می گویند که حملات جنسی را مردانی مرتکب شدند که ظاهری ‘شمال آفریقایی یا عرب’ داشتند که این امر منجر به بالا گرفتن بحث در مورد توانایی آلمان برای جذب 1.1 میلیون متقاضی پناهندگی شده که سال 2015 وارد آن کشور شدند. وزارت کشور می گوید که پلیس فدرال آلمان تاکنون در ارتباط با 76 فقره جرم که 12 فقره از آنها ماهیت جنسی داشته، 32 مظنون را شناسایی کرده است که 22 نفر متقاضی پناهندگی هستند.

سازمان دهنده این تظاهرات نوازنده ای 57 ساله به نام مارتینا شومکرز (Martina Schumeckers) است. او به خبرگزاری فرانسه گفت: ‘ما می خواهیم که امنیت اعاده شود. ما با هر خشونتی علیه زنان مخالفیم.’وی افزود: ‘من از طرف تمام مادران، دختران، نوه ها و مادربزرگها آمده ام تا بتوانیم به خصوص در کلن با امنیت رفت و آمد کنیم.’

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =