سرنوشت جدید دیش‌های توقیف شده ماهواره ؟ یک شرکت دولتی از آن استفاده می کند !

تسنیم نوشت: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به دپو شدن مقادیر زیادی تجهیزات ماهواره‌ای توقیف شده در انبارها، از انعقاد تفاهم‌نامه جدیدی میان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و یک شرکت تولیدی برای بهره‌برداری از این تجهیزات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
علی‌اکبر پور احمدنژاد در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی برای ماهواره‌ها و تجهیزات ماهواره‌ای پس از جمع‌آوری می‌افتد، اظهار داشت: اخیراً در تفاهم‌نامه‌ای که میان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و یک شرکت دولتی منعقد شده است اقلام و تجهیزات قاچاق ماهواره‌ای، پس از کشف و جمع‌آوری، تحویل این شرکت می‌شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران ادامه داد: در این تفاهم‌نامه تاکید شده است شرکت مذکور می‌تواند پس از تحویل این اقلام، تجهیزات مورد نیاز را از سایر تجهیزات ماهواره‌ای، جدا کرده و مورد استفاده قرار دهد و سایر این اقلام را با دستور قضایی امحا کند.

وی افزود: پیش از این طبق قانون، تجهیزات ماهواره‌ای مکشوفه به سازمان صدا و سیما تحویل داده می‌شد ولی به دلیل بلااستفاده بودن برخی از این تجهیزات، مقادیر زیادی دپو شده بود که این تفاهم نامه، مشکلات پیش آمده را مرتفع می‌کند.
منبع : خبر آنلاین

پور احمدنژاد پیش از این از جمع‌آوری بیش از 270 هزار ماهواره در پایتخت و 15 شهرستان استان تهران در 9 ماهه سال جاری خبر داده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  11  =  12