تصویب لایحه چنددوازدهم بودجه بعد از انتخابات مجلس

بررسی لایحه بودجه ۹۵ در سال آینده

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از فردا به‌مدت سه هفته جلسه علنی ندارد، گفت: لایحه چنددوازدهم بودجه پس از انتخابات مجلس بررسی و تصویب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از فردا به‌مدت سه هفته جلسه علنی ندارد، گفت: لایحه چنددوازدهم بودجه پس از انتخابات مجلس بررسی و تصویب می‌شود.

محمدحسین فرهنگی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: جلسه علنی امروز مجلس آخرین نشست علنی پارلمان تا قبل از انتخابات است و مجلس از فردا تا بعد از انتخابات دهمین دوره مجلس جلسه علنی ندارد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس یک هفته برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه و دو هفته آمادگی برای حضور در انتخابات مجلس، جلسه علنی نخواهند داشت و مجلس پس از این ایام، روز 9 اسفندماه نشست و جلسه علنی دارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به توافق مجلس با دولت برای ارائه لایحه چنددوازدهم، گفت: تقدیم لایحه چنددوازدهم بودجه از سوی دولت به مجلس اجتناب‌ناپذیر است، لذا این لایحه پس از انتخابات و تا پیش از تعطیلات نوروز تصویب خواهد شد و بررسی لایحه بودجه 95 به سال آینده موکول خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  18