امکان مدیریت اینترنتی تسهیلات مشتریان در بانک صادرات فراهم شد

بانک صادرات ایران خدمت جدید «مدیریت تسهیلات و تعهدات مشتري» را در سامانه اینترنت بانک راه‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این خدمت جدید از طریق سامانه اینترنت بانک راه‌اندازی شده و طی آن مشترکان سامانه یاد شده می‌توانند از وضعیت تسهیلاتي که از بانک صادرات دریافت کرده‌اند یا وضعیت تسهیلاتی که ضمانت آن را عهده‌دار شده‌اند آگاهی یابند.
بانک صادرات ایران خدمت جدید «مدیریت تسهیلات و تعهدات مشتري» را در سامانه اینترنت بانک راه‌اندازی کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این خدمت جدید از طریق سامانه اینترنت بانک راه‌اندازی شده و طی آن مشترکان سامانه یاد شده می‌توانند از وضعیت تسهیلاتي که از بانک صادرات دریافت کرده‌اند یا وضعیت تسهیلاتی که ضمانت آن را عهده‌دار شده‌اند آگاهی یابند.

بر این اساس مشتریان در این خدمت جدید امکان مشاهده صورتحساب تسهیلات، گزارش تعهدات غیرمستقیم، گزارش اخطاریه‌های تسهیلات خود و اخطاریه‌های تعهدات غیرمستقیم و لیست ضمانت‌نامه‌ها را پیدا خواهند کرد. همچنين بانك ياد شده در جهت بهره‌مندي شركت‌ها سامانه بانكداري ويژه اشخاص حقوقي و حقيقي مشتركBIB) Business Internet Banking) را راه‌اندازي کرده كه طي آن شخص حقوقی می‌تواند ضمن معرفي فرد مورد نظر به‌عنوان «مدیر تراکنش» به بانک اين امكان را فراهم کند كه مدير تراكنش با استفاده از دستگاه رمزياب مخصوص خود كليه تراكنش‌هاي مالي حساب مورد نظر را از طريق اينترنت‌بانك تعريف و مديريت کند كه اين عمليات براي صاحبان امضا قابل دريافت و رويت است. به‌طوری که هر تراکنش مالی ثبت شده از سوی مدیر تراکنش، پس از ایجاد برای امضاداران تعیین‌شده توسط وی ارسال می‌شود. تعیین امضا‌کنندگان تراکنش توسط مدیر، مطابق با شرایط برداشت الکترونیکی مشخص شده هنگام تقاضای عضویت در سامانه صورت می‌پذیرد. سپس صاحبان امضای تعیین شده با استفاده از دستگاه رمزیاب مربوط به خود وارد سامانه شده و در بخش «تراکنش‌های در انتظار» نسبت به تایید یا رد تراکنش اقدام می‌کنند. سامانه با کنترل تاییدهای انجام شده توسط امضاداران، به محض تحقق شرایط تعیین‌شده توسط مدیر، تراکنش مالی را انجام می‌دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  ⁄  25  =