دستور عودت دریافتی ویژه مدیران بیمه مرکزی/ ۲۰۰ میلیون به حساب دولت برگشت

خبر ویژه؛

پس از دستور وزیر اقتصاد، حدود 200 میلیون تومان از دریافتی ویژه مدیران بیمه مرکزی به حساب دولت بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بعد از افشای خبر دریافت حقوق‌های بالای ۴۰ میلیون تومان توسط مدیران ارشد بیمه مرکزی و دستور وزیر اقتصاد برای رسیدگی ویژه به این موضوع، مدیران این شرکت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان امروز به حساب دولت برگرداندند.

اطلاعات حاصله از وزارت اقتصاد و شرکت بیمه مرکزی حکایت از آن دارد که کمیته ویژه بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی براساس دستور موکد علی طیب‌نیا در شرکت بیمه مرکزی مستقر و در حال بررسی حقوق‌ و مزایای پرداختی به مدیران ارشد این شرکت هستند.

براساس این اطلاعات رئیس کل بیمه مرکزی در اقدامی فوری دستور عودت دریافتی ویژه اسفندماه هیئت عامل که مورد مناقشه است، تا تعیین تکلیف موضوع را صادر کرده است.

همچنین شنیده شده محمد امین و سایر اعضای هیئت عامل امروز حدود 200 میلیون تومان که دریافتی ویژه اسفندماه بوده، را به حساب دولت برگردانده‌اند.

وزیر اقتصاد همچنین دستور داده تا 48 ساعت آینده ابعاد مختلف موضوع روشن و اطلاع‌رسانی کامل صورت گیرد. طی روزهای گذشته در رسانه‌ها فیش حقوقی اعضای هیئت‌های عامل بیمه مرکزی منتشر شد که حکایت از دریافت حقوق‌های بالای 40 میلیون تا 87 میلیون تومان توسط این افراد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. karmand می گوید

    اولا مبالغ بیش از نفری 40 میلیون است
    ثانیا مشکل از آیین نامه استخدامی بیمه های دولتی است که باید اصلاح شود. در این آیین نامه عده ای از خودشان، از پولهای امانتی بیمه که بسیار بالا است، برای خودشان حقوق و خصوصا مزایای خاص و ویژه و وامهای کلان و غیره تعین میکنند که هیچ تناسبی با حقوق و مزایای دولتی و حتی خصوصی در کشور ندارد.
    ثالثا این شگرد آقایان است که مزایایی که تعرف میکنند تارخ اجرای آن را یکسال قبل میزنند و بعد تحت عنوان معوق رقمهای کلانی میگیرند. تازه خارج از فیش هم دارند.
    رابعا باز گرداندن وامهای کلان 600 ملیونی با بهره صفر و 300 ماهه چه میشود. درست نوشتم 300 ماهه و حتی پس از خاتمه خدمت هم طبق آیین نامه عودت نمیشود.

ارسال یک پاسخ

3  ⁄  1  =