برگزاری سمینار “رویکرد نوین رایانش ابری ” در ماه جاری

سمینار “رویکرد نوین رایانش ابری ” در مورخ سه شنبه 29 تیرماه 95 توسط گروه شرکت­های سرو در مرکز همایش­های بین المللی هتل بزرگ ارم برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  سمینار “رویکرد نوین رایانش ابری ” در مورخ سه شنبه  29 تیرماه 95 توسط گروه شرکت­های سرو در مرکز همایش­های بین المللی هتل بزرگ ارم برگزار خواهد شد.

در این سمینار با توجه به قریب به دو دهه فعالیت گروه شرکت­های سرو در صنعت فناوری اطلاعات کشور، بعنوان یکی از متخصصین ارائه کننده راهکارهای مراکز داده نوین (طراحی، پیاده سازی، پشتیبانی و آموزشcloud computing ) و مراکز داده نرم افزاری SDx (Server / Desktop/Storage/Network ) به معرفی مدل­های جدید زیرساخت مراکز داده به منظور پاسخگوئی به تحول دیجیتالی در صنعت انفورماتیک “digital transformation ” خواهد پرداخت .

نرخ رشد 10 برابری اطلاعات و اتصال به اینترنت، در هر 5 سال، ظهور اینترنت اشیا و سیستم­های پردازشی موبایل، ظهور محصولات هوشمند و وابستگی سرویس­های انفورماتیک به این مدل­های جدید باعث شده است که معماری­های متداول در زیرساخت مراکز داده پاسخگوی این نرخ رشد و نیازهای کسب و کار سازمان­ها نباشد. در این سمینار معماری­های مدرن مراکز داده با توجه به این تحول به شرح زیر همراه با نمایش عملیworkshop  ارائه خواهد شد :

    شرح “Digital Transformation” و راهکارهای زیر ساخت مراکز داده مدرن برای این تحول (معرفی SDDC ؛ Hyper converged ، Unified Cloud ، Big Data )
    معرفی سیستمهای ذخیره سازی مبتنی بر نرم افزار Software Define Storages
    معرفی سیستمهای ارتباطی و شبکه های مبتنی بر نرم افزار Software Define Networking
    معرفی  محیط رایانش کاربران End user computing
    ارائه نمایش عملی سناریوهای SDDC

مخاطبین سمینار:

    مدیران تصمیم گیر در فرآیند  سیاست گذاری تامین و اجرای تکنولوژی­های نوین در حوزه مراکز داده
    کارشناسان و متخصصین حوزه های مجازی سازی
    کارشناسان و متخصصین حوزه های کلود
    کارشناسان و متخصصین حوزه های سیستمهای ذخیره سازی، پردازشی و ارتباطی
    کارشناسان و متخصصین و سیاست گذاران امنیت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  5  =