رونمایی از تازه‌ترین مدل‌های کارتخوان سپ در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، گفت: این شرکت به عنوان حامی نهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه در این رویداد مهم اقتصادی حاضر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، ابراهیم حسینی‌نژاد افزود:این شرکت در آغاز چهاردهمین سال فعالیت خود، میزبان بازدیدکنندگان محترم از نهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه خواهد بود.

 مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان با بیان اینکه سپ به عنوان حامی Finex 2016، در طی 4 روز برگزاری این نمایشگاه به ارائه جدیدترین راهکارهای خود در زمینه پرداخت الکترونیک خواهد پرداخت. اظهار کرد: این شرکت از تازه‌ترین مدل‌های دستگاه کارتخوان سپ و آخرین نسخه نرم‌افزاری آنها رونمایی خواهد شد.

 به گفته حسینی نژاد،معرفی خدمات و راهکارهای نوین پرداخت ویژه شرکت‌ها و کارگزاری‌های فعال در حوزه بیمه و بورس از دیگر برنامه‌های سپ در این نمایشگاه خواهد بود.

بنابراین گزارش نهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه 20 الی 23 تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌گردد. غرفه سپ در سالن 38، از ساعت 10 الی 18، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1