با دعوت کردن دوستان خود به سرویس Pay سامسونگ ۱۵۰ دلار جایزه بگیرید

اواخر سپتامبر سال گذشته سرویس پرداخت موبایلی Samsung Pay برای نخستین بار وارد آمریکا شد و شرکت کره‌ای با ارایه طرح‌های مختلف سعی کرد محبوبیت آن را نزد کاربران افزایش دهد. هم‌اکنون نوع دیگری از این طرح ارایه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سامسونگ اعلام کرد کاربران به‌ازای هر فردی که به سرویس Pay دعوت کنند ۵ دلار جایزه می‌گیرند و هر کاربر در مجموع می‌تواند ۳۰ نفر از اطرافیان و دوستان خود را به این سرویس دعوت کند تا در مجموع جایزه ۱۵۰ دلاری را به دست آورد.

هر یک از افرادی که از طریق شما به سرویس Samsung Pay دعوت می‌شوند، می‌بایست یک حساب کاربری در آن درست کنند و سپس یک خرید را از این طریق انجام دهند.

Samsung Pay (2)

البته سامسونگ توضیح نداد که این خرید باید به چه صورت انجام شود و مبلغ پرداخت شده از این طریق چه اندازه باید باشد. با این وجود برخی مراکز خبری اعلام کردند حداقل خریدی که از این طریق صورت می‌گیرد می‌بایست ۵ دلار ارزش داشته باشد.

زمانی که شما این جایزه ۱۵۰ دلاری را از سامسونگ دریافت کنید، می‌توانید از طریق کارت اعتباری Visa یا سرویس Samsung Pay با آن خریدهای خود را انجام دهید.

اگر شما یک دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ را با قابلیت پشتیبانی از سرویس Samsung Pay در اختیار دارید، دعوت کردن دوستان‌تان به سادگی انجام می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند/موبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  ⁄    =  11